معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بر ضرورت تکمیل پروژه  چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان ساوه تاکید کرد.

راهداری ساوه سلفچگان

به گزارش همشهری‌انلاین به نقل از ایرنا، رضا اکبری جمعه ۹ رداد در ششمین بازدید سالجاری خود از طرح‌های عمران جاده‌ای استان قم عنوان کرد: با احداث ده کیلومتر از بزرگراه سلفچگان ساوه، طرح کریدور محور ترانزیتی سلفچگان، ساوه، تهران کلید خواهد خورد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پروژه‌های عمران جاده‌ای استان قم ضمن تاکید بر تسریع در تکمیل طرح چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان ساوه، عنوان کرد: به بهره برداری رسیدن این طرح ده کیلومتری، کلید ارتقاکریدور ترانزیتی محور قدیم سلفچگان ساوه، تهران خواهد بود.

دکتر رضا اکبری اجرای طرح چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان ساوه را موجب کاهش حوادث و تسریع در ترانزیت کالا ازاین محور شریانی دانست و یادآورشد : با همه اهمیتی که در اجرای این طرح وجود داشت متاسفانه سالیان سال، در محاق چالش‌های عدیده، تکمیل آن به تعویق افتاد.

وی بازدید و پیگیری‌های مستمر خود ودیگر مسئولین و مجریان سازمانی و استانی، ازاین پروژه شاخص را، به دلیل اهمیت دوچندان آن دانست و افزود: با توجه به عقد قرارداد روکش آسفالت ده  محور اصلی و شریانی قم و تامین صد در صدی قیر مورد نیاز آنها، شاهد فعال سازی دیگر طرح‌های روکش آسفالت در سطح راه‌های اصلی استان قم باشیم.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این سفریک روزه به قم، ضمن دیدار وگفتگو با عوامل اجرایی پروژه شاخص چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان ساوه، ابراز امیدواری کرد: با توجه به همت جمعی مسئولین امر برای تکمیل این پروژه، مانع لاینحلی (اعم  از مالی، فنی) در راستای اجرای آن وجود نخواهد داشت.  

وی در خاتمه این بازدید یادآور شد : ارتقا محورهای جاده‌ای استان قم که کریدور ارتباطی استان‌های جنوبی و غربی با مرکز کشور است در دستور کار قراردارد.

کد خبر 516009

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha