مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ممکن است میزان پرداختی به هر بازنشسته افزایش نیابد ولی با توجه به ده برابر شدن بودجه آن، تعداد نفراتی که از تسهیلات استفاده خواهند کرد نسبت به سال گذشته ۱۰ برابر خواهد شد، از شنبه هفته آینده اولین پرداخت انجام می‌شود.

اسکناس - دستمزد - حقوق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مصطفی سالاری شامگاه پنجشنبه هشتم خرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه  درخصوص شرایط بیمه بیکاری عنوان کرد: مانند گذشته کسانی که سابقه بیمه دارند و در این چند ماه مشغول به کار نبوده‌اند مشمول بیمه بیکاری خواهند شد؛ مقرر شد وزارت کار فهرست این افراد را به سازمان تأمین اجتماعی داده و تأمین اجتماعی نیز پس از بررسی آن را به خزانه ارسال می‌کند، البته فعلا برای انجام این کار نیاز به شماره شبا وجود دارد و پس از خزانه مبالغ را به حساب‌ها واریز خواهد کرد. 

وی ادامه داد: به میزان میانگینی که در ماه‌های مشابه در سال‌های گذشته بیمه بیکاری پرداخت می‌شده را پرداخت خواهیم کرد اما مابقی را دولت متقبل خواهد شد، منبع پرداخت متفاوت خواهد بود. 

  • استخدام سازمان تأمین اجتماعی را به‌صورت کاملا رقابتی خواهیم داشت

وی درخصوص استخدام کادر درمان به‌ویژه پرستاران تصریح کرد: اجازه استخدام از هیأت امنا گرفته شده است، به میزان کسانی که در بخش درمان بازنشسته شده اند استخدام خواهیم داشت، همچنین در بخش غیر درمان نیز معادل نصف تعداد بازنشستگان نیرو جذب خواهد شد. 

سالاری افزود: کل روند جذب نیرو در فضای رقابتی صورت خواهد گرفت و اولویت با نخبگان است، در این چند سال تمام جذب سازمان با استفاده از آزمون و در فضای کاملا رقابتی بوده و در ادامه هم به همین منوال خواهد بود.

  • پروژه هتل هما متوقف شده است

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: پروژه هتل هما متوقف شده است، البته دیروز خواستار ارائه طرح آن شده‌ایم تا ببینیم که چطور می‌توان منبع مالی آن را تأمین کرد ولی اولیت ما در ابتدا پرداخت مستمری به ٣.۵ میلیون نفر بازنشسته و پرداخت هزینه‌های درمان برای افرادی که دفترچه بیمه در دست دارند، است. 

  • شروع ارائه تسهیلات به بازنشستگان تأمین اجتماعی از شنبه هفته آینده 

وی درخصوص ارائه تسهیلات به بازنشستگان تأمین اجتماعی عنوان کرد: سال گذشته مجموع تسهیلات کانون بازنشستگان  در قالب قرض‌الحسنه حدود ٢٠٠ میلیارد تومان بود که در حال حاضر این مبلغ ١٠ برابر شده و به ٢٠٠٠ میلیارد تومان رسیده است.

سالاری ادامه داد: ممکن است میزان پرداختی به هر بازنشسته افزایش نیابد ولی تعداد نفراتی که پارسال توانستند از تسهیلات استفاده کنند با این شرایط ده برابر خواهد شد، از شنبه هفته آینده اولین پرداخت انجام خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درخصوص پروژه‌های بیمارستانی اظهار داشت: طبق مصوبه بودجه سال ٩٩ ایجاد پروژه جدید ممنوع است و پروژه‌های درحال اجرا نیز، آن‌هایی که ٧٠ درصد به بالا اجرا شده اند، تکمیل خواهند شد، تعداد بیمارستان‌ها محدود است و تمرکز بر روی درمانگاه‌ها است بنابراین بیشتر توسعه ظرفیت درمانگاه‌ها و مراکز درمانی را خواهیم داشت تا ایجاد مراکز بیمارستانی و همکاری با وزارت بهداشت هم خواهیم داشت. 

  • طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان انجام خواهد شد

وی درخصوص طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان عنوان کرد: این مسأله خواسته چندساله و به حق ٣.۵ میلیون نفر بازنشستگان تأمین اجتماعی است که توافق اولیه با دولت انجام شده تا بتوانیم حدود ۵٠ هزار  میلیارد تومان سهام شرکت‌های دولتی را بابت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی وصول کنیم و  به پشتوانه این دارایی همسان‌سازی انجام شود، فهرست شرکت‌ها ابلاغ شده است و به‌طور کلی این طرح تا به امروز مسیر خوبی را طی کرده است.

سالاری در خصوص بدهی‌های دولت به سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: سال گذشته حدود ٨٠٠٠ میلیارد تومان را وصول کردیم و توانستیم بدهی‌ها به مراکز درمانی را از این طریق و از منابع دیگر تأمین کنیم، امسال مذاکراتی درخصوص همسان‌سازی انجام گرفته تا دولت برای پرداخت بدهی خود به سازمان تأمین اجتماعی ۵۰ هزار میلیارد تومان را به ‌صورت سهام داشته باشد، دولت مجاز به انجام این کار است و فهرست شرکت‌ها تهیه شده اما انجام این کار قطعی نیست.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: درحال حاضر بدهی به مراکز تابع وزارت بهداشت نداریم ولی در پرداخت به مراکز غیردانشگاهی سه ماه عقب هستیم که میزان آن حدود هزار و ٨٠٠ میلیارد تومان است.

کد خبر 515920

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 55
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک بازنشسته IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    66 4
    بعدازچندماه کش وقوس خودشونم نمیدونندچه كار میخوان بکنن
  • ناشناس IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    50 2
    ایشان نگفتندافزایش حقوق بازنشستگان درسال جاری چرااعمال نشده!؟
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    46 5
    هر روز یک جلسه ای می گیرد که ما را سرکار بگذارید
  • محمد مرادی AE ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    48 4
    بازنشسته تامین اجتماعی هستم... سهام چرا به ما تعلق نمی‌گیرد....
  • GB ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    51 7
    افزایش حقوق بازنشسته ها چه شد؟؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      10 7
      بسه دیگه
  • داریوش IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    60 4
    وای بر سازمان تامین انفرادی
  • ناشناس IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    44 4
    باعرض سلام .اگر قراره دولت ومجلس وسازمان برنامه وبودجه همسانسازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رو انجام ندهند وبین سه کانون بازنشستگی فرق گذاشته بشه بهتره نام سازمان تامین اجتماعی رو تبدیلش کنید به تحقیر اجتماعی ویا تبعیض اجتماعی ممنون
  • رضا SE ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    88 6
    از کسیکه طعم محرومیت را نچشیده نمیشه انتظار کمک داشت از نماینده مجلس گرفته تا همه مسئولین همه جلساتی هم که برای کمک به مستمری بازنشستگان میگیرن هدف چیزی جز وقت گذرانی و دید وبازدید و گرفتن عکس یادگاری نیست
  • محمد IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    87 14
    سلام بنده 1500حقوق میگیرم وچهارنفر هستم با کرایه خانه و خاج زندگی وقسط اگر مریض هم نباشیم آیا میشود با مبلغی که شما اضافه میکنید زندگی کنیم چرا بازنشستگان لشکری ‌وکشوری 2800دارند و ماهها هست تاید شده اما کسی به فکر ما نیست حداقل مجلس که افراد جدیدی هم هستند نگذارند 21برای ما اعمال شود فقط فقط 2800کمتر نباشد مثل بازنشستگان لشکری و کشوری.
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      10 2
      واقعا هم همینطوره ...خودشون میتونن با یک وششصد بگذرونن.
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    86 13
    سلام ما مستمره بگیر هستیم چرا به ما سهام عدالت نمیدن
    • من و تو IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      5 1
      چونکه ما بنده ی خدا نیستیم ،ما که اصلا این ماه حقوق نگرفتیم
  • میرفخرایی از مشهد IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    36 13
    کلا این تبعیضهایی که به بازنشستگان تامین اجتماعی میشه بخاطر اینه که مسیولین سازمان کارمندان دولت هستند اگه آنها از حقوق بگیران تامین اجتماعی بودند به احتمال زیاد از سالها قبل طرح همسانسازی حقوق و کلیه مزایاهای دیگر اجرایی میشد
  • ملت IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    17 2
    چون خود دولتیها بازنشسته کشوری لشگری هستن فقط برای بازنشستگی خودشون تلاش میکنن.
  • US ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    19 4
    بازنشسته ازکجا بیاورد ماه به ماه قسط تسهیلات را پرداخت نماید؟
  • علیرضا IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    13 2
    آقای سالاری شما متوجه هستید .چه میگویید.بنده ۳۳سال حق بیمه واریز کردم.سال ۸۳ بازنشست شدم.این پرداختی برای تآمین اینده زندگی من وخانواده مرداخت شده.ازسال ۹۳ افزایش حقوق کارگران میانگین سالی بیست درصد بود ولی افزایش مستمری وبازنشستگی سالی ده درصد بوده یعنی همین الان سازمان در این شیش سال شصت در صد به من بدهکا ر است.
  • علی حوری IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    15 2
    چرا دولت سرمایه کارگران عودت نمیدهد؟ چرا دولت چاره ای برای گرانی و تورم افسار گسیخته نمیکند؟ تکلیف کارگر چیست با این حقوق اگر کرایه خونه نداشته باشد اگر مریض نشود فقط ده روز انهم دست به عصا خرج کند برای بیست روز دیگر تکلیفش چیست 30سال بیمه پرداخت نموده و جوانی خودرا به امیدامروز که در ناتوانی است از مزایای بازنشستگی بتواند امورات خود را بگذراند
  • مهدی AT ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    18 3
    آخه مگه کل بودجه ی تامین اجتماعی را دولت میده که باید با دولت توافق کرد
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    24 1
    سلام درهر زمان ومکان اتفاقی که میافتد فقط ظلم به قشر محروم مبشود خداوکیلی این همه ازحضرت علی میگویید سه شب قران به سر میگیریید از خدا طلب بخشش میکنید یک نمونه از رفتار حضرت علی ع دارید
  • محمدی IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    23 0
    کارگران بازنشسته تامین اجتماعی سی سال در سخت‌ترین شرایط کار کردن حق بیمه ومالیات پرداخت کرده‌اند تا دردوران بازنشستگی زندگی معقولی را داشته باشند گرانی وتورم پیری وعائله مستاجری جز افسردگی ونارضایتی برای ٣ونیم خانوارهای بازنشستگان تامین اجتماعی که جز اقشار زحمتکش جامعه هستند دربر نداشته هر دولت وهر دوره مجلس هیچ کمکی وراه حلی نداشته وهر معلوم نیست خصوصی یا دولتی؟
  • بازنشسته DE ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    21 0
    چی گفت من که چیزی متوجه نشدم
  • مجید IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    6 0
    من ازموقعی که بازنشسته شدم تابه حال سهام عدالت دریافت نکردم چرا
  • محفوظات IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    13 2
    من به نوبه خودم هَمَتونو مدیون میکنم. و امیدوارم هر مصیبتی سَرِ خانواده های کارگری میاد ( طلاق ، بچه های کار، اعتیاد، زندان و.... ) بسیار تا بسیارش سَرِ تک اکنون بیاد.
  • خودم IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    9 0
    فقط عکس پولهارا به کارگران نشان بدهید .
  • مسعود IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    7 1
    تمام حرف های شما برای ما یک ریال هم ارزش نداشت . بگو اضافه مستمری ما چقدر و کی پرداخت میشود همین؟
  • آخانی IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    12 0
    به همه بازنشستگان افزایش تعلق نمیگیره یعنی چی ؟!!مگر از همه حق بیمه کثر نشده آخه ! آیا موقع دریافت حق بیمه هم از بعضیها دریافت نکرده اید ؟؟؟!!! اگر باشد که نباید باشد آخه بر چه اساس بر چه اصل و اصول ؟!!!
  • علی IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    6 1
    بنده ۵۲۰ هزار تومان دریافت میکنم با ۳ نفر ۶۸ سال سن دارم اگر کارنکنم اموراتم نمیگذره پول دریافتی فقط هزینه درمان منه تاکی باید کار کنم تورو خدا همسان سازی انجام بشه وگرنه تلف میشیم
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    9 0
    چرا مسئولان تامین اجتماعی دوپهلو حرف میزنن وقطعا سواد کاری ندارند چون همش گیچ میزنند
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    7 0
    آقای سالاری ازاین همه سرمایه تامین اجتماعی که خودتان معرفی کردین لااقل کاری که برای مستمری بگیرا میتونستید انجام بدین که برگه های سهام عدااااالت رو کامل میکردین این همه سود سرمایه ها کجا رفت با پول این قشر زحمت کش صاحب سرمایه آنچنانی شدین درصدی هم به خودشون بر میگرداندید
  • محمد IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    6 0
    من یه بازنشستم با سه تا بچه با ح قوق ۲۷۰۰واقعا تواین گرونی چطوربایدزندگی کنیم چرا اصلا به فکراین بازنشسته های تامین ا جتماعی نیستید.چندساله که فقط وعده وعیدمیدیدبهمون تا کی باید اینجوری با بدبختی زندگی کنیم .چراانقدردروغ
  • ناصر علي حاجي کريم حلوايي IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    6 0
    من طبق نضریه سه کمسیون تامین اجتماعی ازکار افتاده با درصد بالای هفتاد درصد شناخته شده ام و لی به دلایلی نامفهوم مرا باده روز حقوق بازنشست کرده باماهی پانصدهزار تو ما ن بارفتن دونوبت سربازی و هفت ماه بسیجی در منتقه داوطلبانه با کلی عروس دامادو نوه با این تورم شما رابه هرچه میپرستید فکری به‌حال ما که دستمان بجای بند نیست بکنید
  • IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    8 0
    بحث اینجاست که درآمد حاصل از گروه کثیری که بیمه پرداخت می نمایند مانند. بیمه ی شخص ثالث بیمه های آتش سوزی. ووو و بیست هفت در صد مشترکین را یک کاسه کنید آنوقت بخل ازبین میرود و معشیت بازنشستگان سروسامان پیدا می کند
  • غفاری IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    3 0
    ایابه رانندگان که تابه حال ازکانون بازنشستگان هم وام نگرفتن وام میدن چرا حقوق مازیادنشد بااینتوروم وگرانی
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    0 0
    با سلام حق و حقوق چندین سال بازنشسته ها را پایمال کردند و متاسفانه فکر میکنند شق القمر دارند میکنند و هر روز جلسات بخور بخور راه می‌اندازند واخر جلسه هم توضیح میدند بعد آخر همه حرف اعلام میکنند ولی قطعی نیست خاک بر سرتون
  • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    6 0
    انشا الله مسولین از این کار خوبی که برای این قشر زحمت کش انجام دادن موفق نباشند
  • ناشناس IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    3 1
    اتفاقا کارخوبی کردن تا درس عبرتی بشه برا کسایی که حق بیمه پرداخت میکنن. بدونن که هرگز روی نا تامین اجتماعی حساب باز نکنن وحق بیمه الکی پرداخت نشه
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    4 1
    نظراتی که تابحال دادم به دور از کوچکترین توهین وسراسر واقعیت بوده ولی دریغ از انتشار یک دونش بگویید بیشتر از واقعیت هراس دارین نه توهین
  • عباس امینی IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    2 0
    من راننده ترانزییت بودم هم از طریق حمل و نقل پول بیمه پرداخت میکرم هم از بارنامه داخلی از من پول بیمه کم کردن یعنی از دکتر هم بیشتر حق بیمه پرداخت کردم حلا وقط بازنشستگی به من ماهی املیون وپانصد میدهند راننده ای که کار کردش هم روز هست هم شبها تا صبح انشااله دعای شب تا صبح راننده ها بدرقه کار مسیولین باشد
  • سیامک رحیمی IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    2 0
    سلام خسته نباشید. لطفادر مورد مشکلات رانندگان تاکسی ها اینترنتی خصوصاً اسنب صحبت کنید ممنون میشم
  • ش. ش IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    0 0
    سلام مگه باز نشستگان سازمان تامین اجتماعی همان آدمهای نیستن که با جون ودل برای این مملکت کار کرده وزحمت کشیده اند حال برای اینکه بخواهید مبلغی اضافه حقوق بدهید این همه دبه در می‌آورید واقعا باید شرمنده این قشر زحمت کش باشید. پس چرا ارتش وآموزش وپرورش اصافه حقوق داشتن.؟؟؟؟ چه کسی به داد این قشر از مردم می‌رسد؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    5 1
    واقعا گل کاشتین سه ماه سرکار بودیم بالاخره ساخت و پاخت کردید دوباره سرکارگر و بازنشسته بی کلاه ماند. من 60 ساله آینده تامین اجتماعی به چه دردم میخوره وقتی یک ریال به من منفعت نرسیده.
  • رضا یعقوبی IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    3 2
    من با هزار بدبختی درسن ۶۱سالگی با۱۰سال سابقه باز نشست شدم چون در زمان گذشته کار فرماهایم که دونفر بودند برای ۱۴سال حق بیمه هام فقط ۹ماهو ۱۷روزبیمه پرداخت کر ده بودند زمانی که بازنشست شدم هیج راهی نداشتم حالا شما بگوئید با۵۲۰ هزار تومان چگونه زندگی کنم این بماند افزایش حقوق بعد از دوماهونیم هنوز خبری نیست
  • َََََ. IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    3 1
    از کجا میخوان بفهمن کی بیکار بوده من یک کارگر ساختمانی هستم سه ماه تمام توخونه بودم کار نکردم چون کارگاه های ساختمانی بخاطر کرونا تعطیل بودن الان از کجا بدونیم به ما بیمه بیکاری تعلق میگیره
  • سیدعلی اصغر سام DE ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    2 2
    سلام بابا مگه میخوان موشک هوا کنید مطابق بقیه با نشست‌ها عمل کنید و الا آرث پدری نداریم که خرج کنیم ما (تامین اجتماعی ها مثل بقیه خرجو برج داریم بدادما برسین)
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      1 0
      سلام حقوق ما نباید از لشگری وکشوری کمتر باشد حقوق ما بازنشستگان اجتمای هم کم است چرا فرق می گذارد خون ما با آنها فرق می کند یا رنگ ما فرق نگذارد ما هم زندگی میکنم
  • US ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    3 0
    خبرهای بی خودی و سرکاری ، نتیجه هیچ
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    2 0
    با سلام : امان از خساست و بخل در نظر قرآن بخل عاملی برای پیدایش ناسازگاری در خانواده هاست. (نساء آیه ۱۲۸) و مانعی برای صلح در میان آنان می باشد. (همان) خساست هم چنین عاملی برای کفران نعمت (نساء آیه ۳۷) و موجب کینه و بروز آن (محمد آیه ۳۷ و ۳۸) و ریشه نفاق (توبه آیه ۷۶ و ۷۷) و عاملی برای محرومیت از محبت خدا (نساء آیه ۳۶ و ۳۷) است. و در آخر نگاه مردم به نداشته هایشان می‌شود آفتی به جان خزانه و خزانه داران (آب و سیل طوفان و زلزله) آیا اینطور نیست لااقل چند سال اخیر که اینگونه بوده.؟!!!!!!!!
  • Shaghayegh IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    2 0
    چرا بازنشستگان بیمه تامین اجتماعی تو فقر کامل زندگی کنن شما سرت رو شب راحت بزاری رو بالشت و بخوابی این حقی که بازنشسته بخاطر هربار سرافکندگیش جلوی صاحب خانه و هر کسی به گردنتون داره .. حقوق این عده از بیمه شده گان تامین اجتماعی رو پایمال نکن یکبار مرد باش و سر حرفت بمون . انگار حق خوردن تو ایران ویروسی شده که از کرونا بیشتر کشته میده عین خیالتونم نیست حقیر شدن حق پدرم نیست با یک میلیون و پانصد کی میتونه زندگی کنه که پدرم بتونه
  • بک کارگر مظلوم که مورد ظلم ستمگران واقع شده RO ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    2 0
    از همون خدا ،قرآن ،پیامبران و امامانی که روایت میکنید نمی‌ترسیدم که غشر ضعیف ومظلوم روسرکار میزاریدو حق شونو می‌خورید. حق بیمه رو ما می‌دیم تصمیم برای حقوق و دولت بگیره،میخای ماکار کنیم حقوقمونم شما بگیرید ،دستمون و زورمانم بجایی نمی‌رسه،واگزارتون میکنیم به همون خدا وقرآن ماکه بجز اینها چیزی رو نداریم.
  • شادان پور IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    3 0
    سلام، کاش یه فکری به حال بازنشسته های ناجا بشه که 30 سال دو گرما و سرما تو مرز خدمت میکنن بعد بازنشسته شدن باید برن مسافر کشی چون حقوق شون کفاف نمیده، لطفا بفکر بازنشستگان لشگری باشید یاعلی
  • بیگلو از شیراز IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    1 0
    تامین اجتماعی بدون تحقیق چون یک مبلغی در حساب افراد هست اولین کارش قاطع یارانه اوست مثل من که یارانه مرا قطع کردند . بابا یکمی تحقیق کنید
  • مریم ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    0 0
    با این بهانه ها خواستید بگید که مثلا اره میخوایم و فکر افزایش هستیم اما نمیشه.... هه...
  • GB ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    1 0
    س بالاخره حقوق بازنشستگان به کجا رسیدتامین اجتماعی همسان سازی میشه حقوق مون بالا می ره پس کی معلوم میشه
  • ساحل IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    0 0
    واقعاا براتون متاسفم که حال ما بد بختارو هیچوقت درک نکردید و نخواهید کرد چون خودتون توی رفاه دارید زندگی میکنید