رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با وجود شرایط تحریمی و تنگناهای اقتصادی سیاست دولت نگهداشت وضع موجود نیست بلکه با همه دشواری‌ها برداشتن گام‌های موثر در ارتقاء و بهبود وضعیت است.

نوبخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گیلان با اشاره به اینکه امسال با شرایط کاملا متفاوتی نسبت به سالهای قبل مواجهیم، افزود : در شرایط تحریمی بی سابقه و دشواری های اقتصادی ناشی از کرونا در مقایسه با کشورهای بزرگ شاهد مدیریت دقیق کشور هستیم.

 وی با بیان اینکه با تحریم کم و بیش سازگار شده بودیم که وضعیت ناشی از کرونا ایجاد شد،  عنوان کرد : این بیماری نه تنها کشور ما بلکه جهان را تحت تاثیر قرار داد و موجب رکود جهانی و بیکاری شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه های متعددی در کشور در دست اجراست و جوان ها در آنها اشتغال دارند و سعی می کنیم امور را به سمت بهبود پیش ببریم اما کشورهای بزرگ در اثر کرونا زمینگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه امروز دو موضوع تحریم و کرونا را مدیریت می کنیم، تصریح کرد: در این مرحله از تحریم حتی اجازه فروش یک قطره نفت را از منظر بدخواهان نداریم اما کشتی ما خود را امروز به دریای کارائیب و ونزوئلا برای انتقال بنزین می رساند.

نوبخت  با بیان اینکه باید ۵۵۰ هزار میلیارد تومان از منابع عمومی کسب، هزینه و مصرف کنیم، اظهار کرد: نفت و مالیات از عمده ترین منابع درآمدی کشور هستند که هم اکنون بدلیل تحریم امکان فروش نفت نداریم و وصول مالیات هم بدلیل شیوع کرونا و دستور ستاد مدیریت ملی کرونا با تعویق سه ماهه مواجه شده و امکان وصل این درآمدها را هم نداریم و به ناچار باید در این شرایط از آنها برای تامین درآمد کشور چشم پوشی کرد و تنها راه واگذاری داراییهای مالی اعم از مولد سازی و واگذاری و یا استفاده از ظرفیت های بزرگ منابع کشور است.

 وی با اشاره به اینکه منابع درآمدی کشور در سه بخش مصرف می شود، اظهار کرد: امور هزینه ای شامل دو بخش پرداخت های پرسنلی و سایر هزینه هاست که تلاش کردیم هر چه می توانیم در سایر هزینه ها صرفه جویی کرده و از آنطرف پرداخت های پرسنلی را واقع بینانه تنظیم کردیم.

وی گفت: باوجود این دشواری های مالی حقوق کارکنان همواره نه تنها به موقع پرداخت شده بلکه افزایشی برای حقوق شاغلان، بازنشستگان و مستمری مددجویان داشته ایم که اگر چه این افزایش بویژه در حقوق بازنشستگان با دشواری های زندگی مطابق نیست اما در هر صورت رقمی افزوده شده است.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ۴۴۸ هزار تومان اعتبار مصوب در بودجه سال ۹۸  بیان کرد: از این میزان ۴۴۱ هزار تومان را پرداخت کردیم که ۶۰ هزار میلیارد تومان از این میزان مربوط به طرح های عمرانی بوده است.

وی اظهار کرد: در سال جاری حداقل ۷۰ هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی پرداخت خواهیم کرد که تا هفتم خرداد ماه امسال ۳۱ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

وی یادآورشد: در شرایطی که در دولت دهم فقط ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتباربرای طرح های عمرانی پرداخت شده بود در سال ۹۲ یعنی نخستین سال استقرار دولت یازدهم ۲۲ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی پرداخت کردیم که قبل از سکانداری دولت یازدهم مصوب شده بود.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در این شرایط با برنامه ای دقیق پیش می رویم، تصریح کرد: اگر پول در خزانه نباشد یک ریال حقوق پرداخت نمی شود و تامین این منابع مالی نیازمند تلاش و برنامه ریزی های دقیق است.

وی تصریح کرد: پروژه های مختلفی طی چندین ماه گذشته با همه مشکلات بهره برداری شده که از جمله آنها آزادراه همت به کرج، تهران - شمال،   راه آهن هشتگرد شامل ۱۳۲ کیلومتر مسیر دوخطه می باشد.

 نوبخت بیان کرد: هم اکنون برای برخی از طرح های عمرانی اعتبار نقدی در اختیار پیمانکاران می گذاریم تا کار سریعتر پیش برود.

وی با اشاره به اهتمام دولت در بخش اجرای پروژه های ریلی در کشور گفت: تمامی حلقه های منفصله در شبکه ریلی شناسایی شده و بر این اساس برنامه ریزی شده حداقل ۷۳۰ کیلومتر راه آهن بندر چابهار را به زاهدان و شبکه سراسری وصل کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: امسال طرح های عمرانی بسیاری بهره برداری می شود که علاوه بر رفاه مردم و توسعه زیر ساخت ها،  اشتغال زایی را به همراه خواهد داشت.

جانشین فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان گیلان با اشاره به اشتغالزایی یک هزار و ۲۵۰ شغل ثابت از محل پرداخت تسهیلات در استان خاطر نشان کرد: کاهش نرخ بیکاری در استان تصادفی نیست و محصول برنامه ریزی دقیق و  تلاش مضاعف است که در چنین شرایطی، اقدامی هنرمندانه است.

 وی با بیان اینکه پروژه های اقتصاد مقاومتی و تولیدی را در قالب ۱۲ برنامه و برنامه ها را در قالب ۵۶ طرح و طرح ها را در قالب تعدادی پروژه تعریف کرده ایم، اظهار کرد: هم اکنون پروژه های اقتصاد مقاومتی تعریف شده استان بیش از ۸۰ پیشرفت فیزیکی دارد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان یکی از دستگاههای نظارتی کشور بر این امر نظارت دارد و عملکرد دستگاهها را ارزیابی می کند.

 نوبخت در ادامه از بهره برداری آزادراه رشت- قزوین و راه آهن رشت - انزلی تا پایان سالجاری خبر داد.

 وی در ادامه به افتتاح چهار هزار و ۱۰۰ مسکن مددجویی در کشور طی سه روز گذشته اشاره و بیان کرد : در پی واحدهای مسکونی مددجویی که در استان ایجاد شده، امسال سه هزار واحد دیگر نیز برای مددجویان کمیته امداد اجرایی می کنیم و تلاش بر آن است تا خرداد ماه سال اینده به بهره برداری برسد.

  • اختصاص ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از تبصره ۱۸ و ۱۴ برای طرح های جهش تولید

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین گفت: ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تا کنون از تبصره ۱۸ و ۱۴ برای طرح های جهش تولید تعیین شده که استان ها می توانند از آن برای توسعه اشتغال و استان بهره گیرند.

وی با بیان اینکه اگر قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سد پلرود را به نتیجه برساند اعتبارات لازم را اختصاص می دهیم، همچنین طرحی را اجرا خواهیم کردکه حداقل یکساعت طول مسیر ریلی رشت - تهران (۴ ساعته طی می شود) کوتاهتر خواهد شد.

کد خبر 515873

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 73
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جانباز IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    71 4
    با این سیاستهای مضحک پدر تمام بازنشستگان را در آوردید.
  • پاداش IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    43 7
    پس پاداش فرهنگیان سال 98 که بازنشسته شدند کی پرداخت میشود
  • دیده بان IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    25 12
    خدا قوت
  • مهدی IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    36 44
    اگه شما بودجه ندارید پس چرا حقوق معلم مف خور را پنجاه درصد افزایش میدی
    • سید AE ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
      35 31
      دست شما درد نکنه. در کشورهای دیگه هم معلمی جزو پایین ترین حقوق جامعه هست؟
    • معلم IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
      30 18
      برادر من چرا هر چیزی میشه شما ملت به معلم بی نوا گیر میدین ؟! اولا که به ما فقط 15 درصد اضافه شده و نه پنجاه درصد !! دوما معلم مفت خور نیست چرا که نظام آموزشی هر کشور اساس توسعه اون جامعه است (البته اگر شما سطح دانایی و فهم تون این مساله را درک کند) سوما شما در مورد چیزی که اطلاع نداری بیهوده نظر نده
    • ارام DE ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      5 2
      جای تاسف است افرادی در مورد معلمان اظهار نظر می کنند که حتی توانایی نگهداری از فرزند خود را در منزل ندارند چه برسد به بحث آموزش آن هم در کلاس های پر تراکم که حتی اکسیژن کافی وجود ندارد و معلمان باید با کمترین حقوق نسبت به سایر ارگان ها بیشترین ساعت فعالیت را داشته باشند
  • یه بازنشسته IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    67 12
    فقط برای بازنشسته های تامین اجتماعی نداریم نداریم سر میدید؟!
    • ناشناس IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
      23 7
      کجا ۵۰درصد افزایش یافت
    • کرمانشاهی IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
      10 3
      بازنشسته محترم اموزش وپرورش گوشت بدهکار ان مفت خوربی ادب نباشد یه جایی ازطرف معلم برای این نامحترم مشکل پیش امده
  • IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    49 4
    شما برای همه جا پول دارین جز بازنشستگان بدان اقای نوبخت برای همیشه باید به تاریخ بپیوندی دوره شماها هم تموم شد
  • ایرانی IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    80 3
    چنان حرف می‌زند که اینگار ملت حقوق بگیر برده این آقا هستند الحمد لله پول هست همه چیز هست مدیریت و عدالت در خزانه داری نیست.
  • غلام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    86 3
    پس پول بنزین که فروختید چی شد مردم باید تاوان بدن
  • بهزاددهنایی IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    64 1
    الان سه ماه شده که نتونستید به اجماع برای پرداخت مستمری بگیران تامین اجتماعی برسید.
  • محمد IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    75 6
    اقای نوبخت روازی که حقوق نجومی واریز میکردین به حساب اقازادها فکر اینجاشو نکرده بودین
  • ایرانی SE ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    66 3
    سلام آقای دکتر نوبخت آن موقع بی خبران دزدی میکردن هرچی می گفتیم باور نمی گردید حالا هم میتوانید جلوی چپاول را بگیرید
  • ایرانی SE ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    58 1
    سلام آقای دکتر نوبخت عزیز ان موقع که وام دلار 4200 میدادید که سنگ پا و سنگ قبر وارد میکردن فکر اینجا را میکردن و خیلیها ارزها برنگدانند
  • محمد حسین حقانی IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    48 2
    این هم یک بازی دیگر برای بازنشسته ها بدبخت ما بازنشسته ها دلمان به اینحو خوش است
  • سعید IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    39 0
    ماشالله دیگه چیزی در خزانه نيست که بخای حقوق بدید
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    43 3
    فقط به بازنشسته که میرسه خزانه خالیه, احیانا برا بچه هاتون که آمریکا هستن خزانه خالی نیست؟
  • pskd IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    61 1
    جلوي اختلاس‌ها رو بگيرن پول هست
  • حمید IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    59 1
    چه ایران با برجام چه بی برجام هیچ رفاهی برای مردم ایجاد نکرد، مسؤلان بی کفایت
  • ل ع IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    46 11
    عوضش انرژی هسته ای داریم
    • akiran IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
      15 18
      آه بیا ما چی میگیم این چی میگه. انرژی هسته ای تو این اوضاع به چه کارمون میاد،
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    31 8
    چطور برای شماها و مسئولان و سران و نمایندگان مجلس و رئیس روسا پول هست برای اختلاس پول هست برای حقوق پول نیست.
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
      21 3
      طرف منظورش یه چیزه دیگه بود
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    28 8
    در جامعہ ای کہ بہ معلم توھین میشہ چہ انتظار ی میشہ داشت ھمشھری جان تو ھم نباید توھین ھایی کہ بہ معلم میشہ بارگزاری کنی
  • حسین IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    57 4
    مملکتداری کار بزرگیست اقای نوبخت .شماها نیستید .خدا بهمان رحم کند
  • نادر IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    31 3
    سلام جناب نوبخت خسته نباشید، چرا از پاداش بازنشستگان فرهنگی 98 صحبتی نمی کنید. قراربود با حقوق فروردین پرداخت کنید. الان که همه چیز گرون شده دیگه چه ارزشی می تونه داشته باشه.
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    30 5
    آقای نوبخت جوری حرف میزنیدکه انگارخزانه دولت وکل مملکت سندش رابه اسم شما زده اند؟؟کمترازیکسال دیگر شما هم خواهیدرفت سعی کنید درکارنامه اعمال کاریتان حسنات هم داشته باشید....آه کارگر وقشری که بابدبختی داردزندگی میکند بدجور دامنگیراست....
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    47 3
    بازنشستگان صدقه بگیر نیستند برای این روزها حق بیمه بازنشستگی پرداخت کردیم چرا ما را نادیده میگیرید کم زحمت کشیدین حالا با این حقوق ناچیز منت هم سرمان می‌گذارید . خدایی هم هست
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    45 0
    پول در خزانه نباشد چاپ میکنیم میزاریم تو خزانه.
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    26 3
    ما در طول 30 سال بیمه بازنشستگی پرداخت کردیم حالا شما براي ما خط و نشون میکشی.
  • الهام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    45 3
    سیرازگشنه خبر نداره یه زن دستفروش هستم سه ماهه بیکارم
  • ناشناس IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    33 0
    اقای نوبخت بنده کارمند سازمان بودم پنج سال قرار بود پنجاه درصد را به حقوق ما اضافه کنید اما این کار را نکردید تا سال ۹۸ بازنشسته شدیم حالا امسال این کار را کردید و به ما اضافه نشد این عادلانه است ما در سازمان زحمت کشیدیم این جواب سی سال زحمت بود شما مدیون بنده و امثال ما هستید و من ازاین بابت شما را حلال نخواهم کرد
  • علی IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    31 1
    خدا کنه اون روز نیاد چون اینطور باشه کارد به استخون میرسه و دیگه هیچی واسه هیچگکی مهم نمیمونه
  • GB ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    15 3
    جناب نوبخت شما ده ها بار فرمودید که حقوق بازنشستگان از حداقل ۸۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان افزایش خواهد یافت.درصورتی که حقوق اکثر بازنشستگان حدود ۴۰۰ هزار تومان بیشتر اضافه نشده.
  • بلوچستانی IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    35 0
    کشورهای دیگه پیش کش تو نمیخواد غم کشورهای دیگه بخوری تو کشور خودمون بطور واقعی مدیریت کن
  • آرش GB ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    18 1
    اگه راست میگی بیا یک ماه با حقوق بازنشستگان سر کن. مرد حسابی کجا برای باز نشستگان قدم مثبت برداشتی .هنوز بعد ۷ماه پاداش بنده خدا ها رو ندادی. اون همسان سازی بود تو انجام دادی .
  • رضا CA ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    23 2
    میگه پول نیست اونوقت بودجه مملکت رو صرف جاده وریل ومسائل عمرانی میکنند بجای هزینه کردن برای مسائل عمرانی ،پروژه هایی رو دردستور کار قرار دهید به خلق پول کنند
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    18 0
    پس پول بنزین ونزوئلا کجا رفته؟ شخصی که خودرو دپو کرده پس چی شد.زورتون به کارمندان میرسه.
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    21 0
    خودت هم حقوق نمیگیری؟ افزایش حقوق نداشتی؟
  • Alireza IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    12 9
    عوضش امنیت داریم حقوق میخواهیم چیکار
  • علی IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    8 17
    عزیزانی که پیام میگذارن، لطفا یکه به قاضی نرین، واقعا اگه دولت دیگه ای بود میتونست چکار کنه، چقدر چوب لای چرخ این دولت گذاشتن بعضیها، حالا هم باید همکاری کنیم، خوب اگه استقلال میخواهیم فقط به دولتیها نباید دل خوش کنیم، هر دولتی بیاد همین آش و همین کاسه است، واقع بین باشیم، مگه دولتهای دیگه اختلاس و دزدی نبود ، چی شد؟ متاسفانه خانه از پایه ویران است، بیش از 40 ساله میگیم خوب میشه، درست میشه ، کو کجا درست شده، کجای این نظام الان اسلامیه. واقعا نمیدونم امیدوارم خدا خودش درست کنه.
  • نامعلوم IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    18 4
    ب فکر مردم باشید
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    22 0
    پس از کجا بیارن بخورن خودتون مشکل پول ندارین بزار مردم بمیرن
  • نادر IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    21 1
    مدیران محترم به فکر مسکن باشید خیلی گران شده
  • GB ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    17 2
    اگر افراد ناشایست بر سر کار نبودند زمانی که نفت ۱۳۰ دلاری می فر وختیم و این همه پول رو تاراج نمی کردند و جلوی حقوق های نجومی و دزدی ها می گرفتند وحقوق شاغلین را از اسفند سه بار اضافه نمی کردند آیا وضع مملکت اینطوری بود؟
  • پریسا IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    24 6
    همینه دیگه عجب مدیریتی هست دکل گم شد پول گم شد ...
  • حسین IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    13 6
    آنهایی که می گویند معلم مفت خوراست خودشون مفت خورند چون اگرعقل داشت این حرف نمی زد
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    16 1
    آخه میگم مگه خودتون نگفتید که اگه اجازه صادرات نفت رو ندهند ماهم اجازه عبور نفت کش های آنا رو نمیدیم ترامپ گفته بود که اجازه صادرات نفت ایران را حتی یک قطره هم نمیدیم شما میگفتید چرت میگه پس چی شد
  • دانا ارکالون IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    9 0
    بدهی دولت به صندوق بازنشستگان که بدهی خیلی زیادی هم هست مال الان نیست، این بدهی مال وقتی بوده که نه کرونا بوده نه تحریم. وقتی پول بود با پولها چیکار کردید؟
  • مهناز IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    16 2
    کمتر پول به ...بفرستین تا یه چیزیم گیر ما حقوق بگیرای بیچاره هم بیاد
  • بازنشسته IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    8 0
    چطور خودتون حقوق و مزایا دارید و نمیزارید یه دقیقه عقب جلو بشه و بازنشسته باید حقوق نداشته باشه
  • سوسن US ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    10 2
    پس شعار ندهید امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
  • نسیم عزتی IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    8 3
    بله به نظر من معلمی که از دوازده ماه سال نه ماه باید کارکنه تازه توی اون نه ماهه هم نزدیک به چهار کاهش آلودگی هوا سرما و یخبندان و بیماری نظیر کرونا ازش کم کنی یعنی پنج ماه در سال کار میکنن دوازده ماه حقوق میگیرن اونهم کیفیت داغون آموزش هستش
  • حسن IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    13 9
    اون دولت قبلی که پدر سازمان های ستادی و حاکمیتی و درآورد امید بود شما درست باشید
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    11 0
    بنزین را کردید سه هزارتومان بعد اومدید معشیت گذاشتید
  • K IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    13 2
    چه جوری پول دارید واسهکارگر ای شرکت نفت ۱۴ میلیون پرداخت بشه وبرای صنایع فولاد هم دستمزدهای بالا و برای بقیه کارمندان نیست
  • علی رزاز IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    14 5
    اگه پول نیست چه جوری حقوق شاغلین برخی از ادارات 50 درصد افزایش پیدا کرده
  • ایرانی US ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    12 0
    اگر روزی برسدکه پول درخزانه نباشد! شماهابروید پول به خزانه برمیگردد.
  • سعید IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    8 0
    آقای نوبخت پس اگردرخزانه یکریال نباشد گناه بازنشستگان کشورچیست
  • احمد IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    0 1
    این ادم همانیه که گفت قطع یارانه قشرسر مایه دار گفت به استرسش نمی ارزد حالا برای قشر زحمت کش میگه در خزانه پول نیست
  • ایثارگر تاُمین IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    1 0
    شما آقای نوبخت برا همه مادرید،برای ما بازنشستگان تاًمین نامادر.
  • ناشناس IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    2 1
    کمتر به حقوق معلما اضافه کنن تا خزانه خالی نشه
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      0 0
      حیا کن
  • بهبود IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    1 0
    حکومت مستضعفین چرا کارگران ک صاحبان انقلاب بودن اصن به حساب نمیان الان . .؟؟؟؟تازه با تحریما سازگار شده بودیـــــم؟؟؟؟!!!شما ک کلا سازگاریتون خوبه این سازگاریو واسه فرزنداتونم گذاشتید احتمالا ..مردم ندارن مومــــــــــــــــــن .ن دا رن
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    1 0
    اونوقت که تحریمهارو برداشته بودند و کرور کرور پول می آمد ،چه گلی به سر مردم علی الخصوص کارمندها و مخصوصا معلمها زدید ؟
  • ساسانی IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    1 0
    شما که میگین تحریم تاثیری نداره...چرا باید یه مشت بدبخت بیچاره فقط تحریم حس کنن و شما راحت زندگی کنید چرا.؟؟؟؟؟؟
  • یه حرف حق IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    2 0
    مردانه کسایی که به حقوق معلم ها اعتراض میکنند دلشون از چی خونه؟ آره دلشون از این خونه که یه معلم کل سال تحصیلی ۹۹_۹۸ رو دویست ساعت مفید کار نکردن و سه برابر یه کارگر بخت برگشته دست پینه بسته حقوق مفت می چاپند حالا گرفتین
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    2 0
    اقای نوبخت کشور به دوگروه تبدیل شده دولتی‌چاق شدن مردم لاغر دولت یا نباید در اقتصاد کشور دخالت ودستکاری کند یا باید کاملا تحت کنترل بگیرد دومااموزش پرورش کشور من اگه اموزش وپرورش بود این همه بیکار با مدرک لیسانس وفوق لیسانس نبود
  • جانباز IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    1 0
    بی خاصیتترین دولت همین دولت بوده .مخصوصا با سیاست های غلط نوبخت همه بیچاره شدن .
  • ت IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    2 0
    جناب آقای نوبخت تاوقتی برنامه وبودجه بودهمیشه میگفت هزارمیلیارد دادم خوزستان. انگارازجیب داده پول نبودخجالت می‌کشیدیم بگیم قطب صنعت ایران 1000میلیا رده از تومن هم نمیشه حالاهم سمت جدیدش شبو وزش شده حقوق بازنشستگان که ازهر که سوال کردم میگن همش حرفه دروغه.. بس کن آقا...؟