تکواندوکاران گیلانی موفق به کسب نخستین مدال طلای اولین دوره رقابت های پومسه غیرحضوری کشور شدند.

تكواندو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس هیات تکواندو استان گیلان اظهار کرد: نفرات برتر چند وزن از اولین دوره رقابت‌های پومسه غیرحضوری کشور جام بزرگ مهربانی اعلام شد که مدال طلای رقابت‌های رده سنی ۶۱ تا ۶۵ سال به گیلان تعلق گرفت.

محسن سترگی افزود: با توجه به اعلام فدراسیون تکواندو، در پایان رقابت‌های پومسه رده سنی ۶۱ تا ۶۵ سال، محمد بابایی، تکواندوکار و مربی باسابقه استان گیلان در این رده سنی، عنوان قهرمانی و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: همچنین نفرات برتر رقابت های پومسه غیرحضوری ۴۱ تا ۵۰ سال نیز اعلام شد که محمد علیزاده، دیگر تکواندوکار پومسه رو استان گیلان پس از ورزشکارانی از کرمانشاه و آذربایجان شرقی روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز این مسابقات را تصاحب کرد.

سترگی بیان کرد: ایلیا محسنی در رده سنی زیر ۱۲ سال، امیرعلی علیزاده و علیرضا ستوده منش در رده سنی ۱۲ تا۱۴ سال، محمدابراهیم رشتی، طاها روشنی مبارکی و محمد صبوری در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال دیگر تکواندوکاران گیلانی هستند که به مرحله نیمه نهایی اولین دوره مسابقات پومسه غیرحضوری کشور صعود و شانس کسب مدال را دارند.

رئیس هیات تکواندو گیلان اضافه کرد: همچنین محمدحسین درفشی، سجاد گلی پور و امیرعلی رمضانی نیا در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال و ابراهیم خاوری دانشور در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال دیگر تکواندوکاران استان گیلان موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های پومسه غیرحضوری کشور شدند.

سترگی خاطرنشان کرد: اولین دوره رقابت های پومسه غیرحضوری کشور با عنوان جام بزرگ مهربانی با حضور ۸۰۰ ورزشکار در دو گروه مردان و زنان، در ۱۱ رده سنی و رقابت‌های روسا، دبیران و نایب رییسان هیات‌های استانی در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: این مسابقات در راستای اجرای طرح پویش "دست‌هایی خدایی" برگزار و تمامی درآمد حاصله از این رقابت‌ها، صرف خانواده های تکواندوکاران آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا می‌شود.

 رئیس هیات تکواندو گیلان اظهار کرد: اولین دوره مسابقات پومسه تکواندو قهرمانی کشور در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی پیگیری خواهد شد که در رده کمربندی قرمز به بالا رده های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال به اجرای فرم می‌پردازند و در رده کمربندی زرد تا آبی شرکت کنندگان در رده های سنی کمتر از ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۴ سال رقابت خواهند کرد.

کد خبر 515755

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha