پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
۰ نفر

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: تکمیل فرآیند آموزش و ارزشیابی دروس شایستگی‌های فنی، شاخه فنی و حرفه‌ای و استانداردهای مهارتی کاردانش با اولویت پایه دوازدهم با تصویب شورای مدرسه و هماهنگی اداره به صورت تراکمی و با برنامه‌ریزی و سازمان دهی هنرآموزان به صورت حضوری انجام می‌شود.

امتحانات نهایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، خسرو ساکی با بیان اینکه هنرستان‌های فنی حرفه‌ای به دلیل وجود مهارت های عملی و وجود پودمان هایی که باید به صورت عملی آموزش داده شوند و به صورت عملی امتحان گرفته شوند، دارای ارزشیابی متفاوتی از دروس نظری هستند.

وی ادامه داد: تکمیل فرآیند آموزش و ارزشیابی دروس شایستگی‌های فنی، شاخه فنی و حرفه‌ای و استانداردهای مهارتی کاردانش (داخل و خارج هنرستان) از تاریخ ۲۷ خرداد تا  ۱۵ مرداد با اولویت پایه دوازدهم با تصویب شورای مدرسه و هماهنگی اداره به صورت تراکمی و با برنامه‌ریزی و سازمان دهی هنرآموزان به صورت حضوری انجام می‌شود.

ساکی گفت: ارزشیابی پایانی خرداد ۹۹ دروس عمومی، شایستگی‌های غیرفنی و پایه فنی هنرستان‌ها به صورت غیر حضوری انجام می‌شود. این ارزشیابی بر اساس شناخت معلمان از میزان فعالیت‌های حضوری و غیرحضوری دانش آموزان و استفاده از سایر شیوه‌های ارزشیابی پیش گفته، انجام خواهد شد.

او افزود: در دروس پایه فنی و شایستگی‌های غیرفنی، حصول اطمینان از آموزش حضوری و غیرحضوری و پودمان های باقیمانده به معلمان مربوط خواهد بود.

کد خبر 515710

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    1 0
    اول گفتند حضور دانش آموزان اختیاریه بعد یواش یواش یکسری امتحانات را حضوری و الزامی کردند و هنرستان ها هم که گویا ضد کرونا دارند که کارگاه ها را دایر می کنند و متاسفم برای آموزش و پرورش و غافل بودن ستاد کروناگر