یک بی‌خانمان ۵۹ ساله اوکراینی با کشاندن فوتبالیست ۱۲ ساله به یک ساختمان متروک در شهر دنیپرو، به پسرک تجاوز کرد و سپس او را به قتل رساند.

جنایت وحشتناک پیرمرد اوکراینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل، نوجوان ۱۲ ساله به نام رودیون وولکف در مسیر بازگشتن از تمرین فوتبال به خانه فریب یک پدوفیل بی‌خانمان را خورد و با او تا یک فروشگاه رفت. مرد بی‌خانمان که تصاویر همراهی‌اش با پسرک در دوربین‌ها ضبط شده، برای قربانی خود یک بسته شکلات خرید و بعد او را به ساختمانی متروک حوالی پارک کشاند.

پیرمرد اوکراینی در فضای خلوت ساختمان متروک نیت شوم خود را عملی و به پسر تجاوز کرد. بعد او را به قتل رساند و حتی به جنازه رودیون هم رحم نکرد. وقتی خانواده و نزدیکان پسرک از نرسیدن او نگران شدند، ماجرا را به پلیس خبر دادند. ماموران بلافاصله مسیر زمین تمرین تا خانه را جستجو کردند و به یک بنای خراب و متروک مشکوک شدند.

بررسی تصاویر موجود در دوربین‌های مداربسته نشان داد رودیون ۱۲ ساله آخرین بار با یک پیرمرد ژنده‌پوش دیده شده است. آنها رد تلفن همراه پسر را زدند و به ساختمان متروک حوالی پارک رسیدند. ماموران پلیس آنجا پیرمرد را در حالتی نامتعادل روی یک تخت دیدند و وقتی لباس‌ها را کنار زدند، با جنازه غرق خون و برهنه پسرک روبه‌رو شدند.

پیرمرد در همان بازجویی ابتدایی به جنایتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و اگر دادگاه او را مجرم تشخیص دهد، به احتمال فراوان به حبس ابد محکوم می‌شود. رودیون همراه مادر و مادربزرگ و پدربزرگ خود زندگی می‌کرد و فوتبالیستی مستعد بود. انتشار خبر مرگ این نوجوان مردم شهر دنیپرو در مرکز اوکراین را در بهت و حیرت و خشم فروبرده است.

کد خبر 515655

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    13 3
    چرا راه دور بروید ' همین جا در تهران خودمان شخصی به نام اصغر قاتل بامیه فروش به چندین نوجوان در بیابان های بین تهران و شهر ری محلی به نام شتر خوان تجاوز می کرد و آنها را می کشت البته زمان وقوع ۸۰ سال قبل بود