سرپرست معاونت صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: در هر شهرستان استان روستاهایی به‌عنوان پایلوت برای توسعه صنایع‌دستی و فعالیت‌های هدفمند در این حوزه انتخاب می‌شوند.

صنایع‌دستی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا قهرمانیان اظهار کرد: در سال جاری که مزین به نام جهش تولید است، با هدف توجه به روستاها به‌عنوان کانون مهم تولید، برنامه‌هایی را در دست اقدام داریم.

وی تصریح کرد: در هر یک از شهرستان‌های هشتگانه استان، روستاهای پایلوت صنایع‌دستی انتخاب و با فعالیت هدفمند در این روستاها به دنبال رونق و توسعه این مهم در روستاها هستیم.

قهرمانیان از صنایع‌دستی به عنوان پیشانی جهش تولید یاد کرد و افزود: سند جهش تولید در این حوزه تهیه شده که حمایت از تولید و بازرگانی، توسعه و ترویج، آموزش، حفظ و احیای رشته‌های صنایع‌دستی و توجه به حوزه صادرات از جمله محورهای اصلی این برنامه است.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی خراسان شمالی با تأکید بر شناسایی مشکلات تولید در بخش صنایع‌دستی، گفت: در برنامه پیشنهادی، فعالیت‌های سال گذشته ارزیابی و آسیب‌شناسی شده و وضع موجود نیز بررسی شده است تا بتوانیم به طرحی قابل اجرا و عملیاتی دست پیدا کنیم.

کد خبر 515365

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha