معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرای طرح ملی روکش آسفالت جاده‌ها و محورهای پرتردد با تلاش ۱۸ اکیپ راهداری در استان همدان خبر داد.

آسفالت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت راه‌های شریانی کشور با فعالیت ۳۵۰ کارگاه عمرانی در سال جهش تولید شکل‌گرفته است.

بر اساس برداشت‌های میدانی از حدود ۳۴ هزار و ۶۳۳ کیلومتر راه شریانی، ۳۳ درصد از راه‌های شریانی کشور نیاز به بهسازی روکش دارد که بخشی از این راه‌ها در حوزه استحفاظی استان همدان قرار دارد.

حمید پرورشی خرم در همین خصوص از اجرای طرح ملی ارتقای کیفی روکش آسفالت راه‌های شریانی در استان همدان خبر داد و گفت: ۱۸ اکیپ راهداری مسئولیت اجرای این طرح را بر عهده‌دارند.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه در کنار این اکیپ‌ها ۲۰ اکیپ دیگر نیز نسبت به ایمن‌سازی محورها اقدام می‌کنند، افزود: اجرای خط‌کشی، اجرای خاک‌ریز بازدارنده، تسطیح و رگلاژ شانه، تهیه و نصب تابلو، تعمیرات گاردریل و نیوجرسی و بقیه موارد مرتبط با ایمنی از جمله اقداماتی است که در این طرح اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت راه‌های شریانی تا اواخر تابستان ادامه خواهد داشت، بیان کرد: در این طرح بیش از ۵ هزار کیلومتر از راه‌های استان همدان به لحاظ کیفیت روکش آسفالت وضعیت بهتری پیدا خواهند کرد.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان خطاب به رانندگان اضافه کرد: در زمان فعالیت کارگران در جاده‌ها رعایت نکات ایمنی و آهسته راندن ضروری است، در حال حاضر طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت راه‌های شریانی در ۱۰ محور مواصلاتی پرتردد و نیازمندترمیم استان همدان در حال اجراست.

وی افزود: محورهای تهران -همدان، نهاوند -کنگاور، نورآباد- نهاوند، اسدآباد- کنگاور و ملایر - سامن از جمله محورهایی است که موردتوجه قرار دارند.

کد خبر 515305

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha