فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲ آدم ربا در کمتر از ۲۴ساعت در خرم‌آباد دستگیر شدند و گروگان به آغوش خانواده اش بازگشت.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار حاجی محمد مهدیان نسب سه‌شنبه ۶ خرداد افزود: در پی ارجاع یک فقره پرونده آدم ربایی به پلیس آگاهی استان حاوی شکایت فردی مبنی بر اینکه پسر ۲۴ ساله اش به قصد تهیه سوخت به یک جایگاه پمپ بنزین در شهرستان اسلامشهر رفته و دیگر به منزل مراجعه نکرده است.

وی ادامه داد: فردای آن روز فردی ناشناس با وی تماس می گیرد و می گوید فرزندت نزد ما است و ما در ازای آزادی وی مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال وجه نقد می خواهیم. با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده در اختیار پلیس مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

مهدیان نسب بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده و به کارگیری شیوه های پلیسی محرز شد محل اختفای آدم ربایان در خرم آباد است و در تماس هایی که با خانواده گروگان گرفته اند از دریافت وجه نقد منصرف شده و تقاضای دریافت سکه طلا کرده اند.

فرمانده انتظامی لرستان یادآور شد: با تلاش ماموران هر دو آدم ربا در عملیاتی ضربتی حین تحویل سکه در محل تعیین شده دستگیر شدند. فرد ربوده شده نیز که در منزل آنها حبس شده بود رها و به آغوش خانواده اش برگشت.

این مقام ارشد انتظامی گفت: گروگان مذکور در کمتر از ۲۴ ساعت آزاد شد. متهمان انگیزه آدم ربایی را اختلافات مالی عنوان کردند.

کد خبر 515145

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار لرستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha