مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
۰ نفر

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: ماموران بازرسی اداره اتاق اصناف در راستای بازرسی از انبارهای شهرستان ری یک‌هزار و ۳۹۲ مخزن سی. ان. جی را کشف و ضبط کردند.

سی ان جی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، لطف الله ستاره افزود: بازرسان اتاق اصناف  پس از بازرسی انبارهای  غیر مجاز و فاقد پروانه کسب در شهرستان ری، انبار مخزن‌های   سی. ان. جی  را کشف و ضبط کردند.
وی خاطرنشان کرد: تعداد یک‌هزار و ۳۹۲ مخزن  غیرمجاز به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در یکی از انبارهای شهرستان ری  کشف و ضبط شد.

این مسئول تصریح کرد: کالای کشف شده در این انبارها توسط بازرسان ضمن تشکیل پرونده تخلف به مراجع قضایی شهرستان ری ارجاع داده شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری عنوان کرد: عزم اتاق اصناف در برخورد با هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

ستاره گفت: بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره صمت، اداره کل تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می‌شود.

 این مسئول یادآور شد: اداره صمت شهرستان ری برای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه ۵ تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

 شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون در جنوب استان تهران واقع شده است، این شهرستان به‌واسه وجود یک‌هزار و۴۹۰ انبار فعال به‌صورت قانونی در سامانه جامع انبارهای کشور یکی از قطب اقتصادی و صنعتی استان تهران محسوب می‌شود.

کد خبر 515050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha