مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
۰ نفر

سرپرست پلیس راه گیلان با اشاره به ترافیک روان در محورهای استان گفت: در تعطیلات عید سعید فطر محدودیت‌های ترافیکی در محورهای گیلان اعمال می‌شود.

جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ جاور صفاری ظهر یکشنبه ۴ خرداد اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی ترافیک در محورها و جاده‌های ورودی گیلان به ویژه آزادراه قزوین - رشت و اردبیل - آستارا عادی و روان است.

وی با اشاره به تراکم تردد خودروها در جاده‌های بین‌شهری گیلان به‌ویژه جاده‌های شرق استان، خواستار دقت رانندگان و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شد.

سرهنگ صفاری در ادامه به وقوع تصادفات جاده‌ای در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: مجزا نبودن مسیرهای رفت و برگشت در جاده‌ها، انحراف به چپ خودرو و همچنین سبقت غیرمجاز بیشترین عوامل بروز تصادفات در جاده‌های گیلان است.

سرپرست پلیس راه گیلان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان با توجه به افزایش سفر هموطنان به گیلان تصریح کرد: این محدودیت‌ها به مدت ۳ روز از شنبه ۳ خرداد، امروز تا دوشنبه در محورهای استان اعمال شده و خواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای مذکور از تردد کامیون و تریلر به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۹ خرداد ماه در جاده قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

کد خبر 514588

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha