مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: طبق مصوبه کارگروه ماده ۱۸، هزینه پرداخت‌شده بابت سرویس مدارس برای ماه‌هایی که مدارس تعطیل بوده به والدین برگردانده می‌شود.

سرویس مدارس

به گزارش همشهری‌آنلاین، هادی منوچهری در گفت‌وگو با ایسنا افزود: والدینی که تمایل به بخشیدن تمام یا بخشی از این پول برای کمک به معیشت رانندگان آسیب‌دیده از کرونا دارند، می‌توانند با مراجعه به تاکسیرانی، فرم رضایت‌نامه‌ای را که از سوی شرکت‌های حمل‌ونقل در اختیارشان قرار می‌گیرد، تکمیل کنند.

وی درباره خانواده هایی که درخواست بازگرداندن هزینه چند ماه گذشته سرویس مدارس را دارند، اظهار کرد: این پول ظرف هفته اول خرداد ۹۹ به آنها برگشت داده می‌شود. این تصمیم با مصوبه کارگروه ماده ۱۸ گرفته شده و اکنون به فرمانداری رفته، اما بلافاصله پس از آنکه از سوی فرمانداری تایید و ابلاغ شد، بازگشت هزینه سرویس مدارس به والدین آغاز خواهد شد.

منوچهری، تعداد دانش‌آموزان ثبت‌شده در سامانه سرویس مدارس تاکسیرانی اصفهان را بیش از ۷۲ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد این دانش آموزان، هزینه سرویس مدارس را به صورت کامل برای یک سال تحصیلی یعنی تا آخر اردیبهشت و خرداد، پرداخت کرده‌اند. دانش‌آموزان دبستانی ۲/۵ ماه و دبیرستانی ۳/۵ ماه شهریه سرویس مدرسه طلبکار هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان اعلام کرد: تصمیم کارگروه این بود که چون خانواده‌ها برای ماه‌های گذشته خدمتی از سرویس‌های مدرسه دریافت نکرده‌اند، پولی هم نباید به رانندگان پرداخت کنند. این کارگروه از نماینده شهرداری، نماینده آموزش و پرورش و نماینده اولیا و مربیان تشکیل می‌شود که سه رای دارند.

وی از آمادگی تاکسیرانی برای توزیع هرگونه کمک دولتی به رانندگان آسیب‌دیده از بحران کرونا خبر داد و گفت: حدود ۸۵۰۰ راننده سرویس مدرسه در اصفهان فعالیت می‌کنند که هر مبلغی برای کمک به آن‌ها درنظرگرفته شود، مبلغ سنگینی خواهد بود. اما این آمادگی وجود دارد که در صورت تصویب ستاد کرونای کشور یا استان، هر نوع کمک معیشتی را بین رانندگان سرویس مدارس توزیع کنیم.

کد خبر 514248

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha