مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
۰ نفر

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ثبت نام کلاس اولی ها و نونهالان پیش دبستانی در استان گیلان آغاز شد.

دانش آموز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نادر جهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ثبت‌نام نوآموزان بدو ورود به دبستان «کلاس اولی» و پیش دبستانی‌ها در این استان آغاز شده است.

او افزود: خانواده‌های دارای فرزندان کلاس اولی و پیش دبستانی تا ١٧ خرداد ماه جاری برای ثبت نام فرصت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان درباره شرایط سنی برای ثبت نام کلاس اولی‌ها و پیش دبستانی افزود: متقاضیان ورودی پایه اول متولدین ۲ مهر ۹۲ تا ۱ مهر ۹۳ و نوآموزان ۴ و ۵ سال تمام می‌توانند با مراجعه به واحدهای آموزشی فرآیند ثبت نام خود را آغاز کنند.

نادر جهان آرای گفت: برگزاری هرگونه مصاحبه یا آزمون در آغاز ورود به مدرسه برای نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اولی در تمامی واحدهای آموزشی دولتی و غیردولتی در زمان پذیرش و ثبت نام ممنوع است.

وی افزود: مدیران در ثبت نام دانش‌آموزان در سامانه سناد باید دقت لازم را داشته باشند و ثبت مشخصات فردی والدین به تفکیک پدر و مادر شامل نام، نام خانوادگی، کدملی و شماره تماس همراه در سامانه سناد برای ثبت نام ضروری است.

مدیر کل آموزش و پرورش اعلام کرد: تمامی نوآموزان بدو ورود به مدرسه باید در طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی شرکت کنند و برنامه سنجش پیش دبستانی‌ها مطابق دستورالعمل سازمان آموزش و پرورش استثنایی و معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش انجام می‌شود که هماهنگی برای این مهم در مدرسه از سوی مدیر به اولیاء اعلام می‌شود.

کد خبر 514061

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha