شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۰
۰ نفر

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش برای منحرف کردن اذهان عمومی از زرادخانه سلاح‌های کشتار جمعی این رژیم و نیز پرونده فساد خود که سبب افزایش درخواست صهیونیست‌ها برای کناره‌گیری از قدرت شده است؛ اتهامات بی‌اساس خود علیه ایران مبنی بر تلاش برای ساخت بمب اتمی را تکرار کرد.

ایهود اولمرت در گفت‌وگویی با روزنامه واشنگتن پست که مهر خبر آن را منتشر کرد، مدعی شد: بله، اسرائیل سلاح هسته‌ای را در دستان کسانی که با صراحت و علنا می‌گویند که خواستار محو شدن اسرائیل از نقشه جهان هستند، تحمل نخواهد کرد. چرا باید آن را تحمل کنیم؟

اولمرت همچنین به زعم خود با یافته‌ها و نتایج برآورد اطلاعات ملی آمریکا در سال گذشته میلادی که می‌گفت ایران برنامه هسته‌ای نظامی خود را در سال 2003 متوقف کرده، مخالفت کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: براساس اطلاعاتی که ما داریم، برنامه نظامی (ایران) ادامه دارد و هرگز متوقف نشده است.

وی در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود گفت: اگر این برنامه ادامه پیدا کند، آنها زمانی به سلاح هسته‌ای دست پیدا خواهند کرد.

اولمرت همچنین درباره محتوای گفت‌وگوهای هفته گذشته خود با کاندولیزا رایس، وزیر امورخارجه آمریکا گفت: ما درباره گفت‌وگوهای جاری بین اسرائیل و تشکیلات خودگردان، درباره امکان داشتن یک تفاهم که به تحقق دیدگاه جورج بوش ( رئیس‌جمهوری آمریکا) منجر شود که همان راه حل تشکیل 2کشور است، بحث و تبادل نظر کردیم.

ادعاهای اولمرت درباره برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران که آژانس نیز بارها بر صلح آمیز بودن ماهیت آن صحه گذاشته، در حالی است که وی به فساد مالی روبه‌رو شده و وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای فساد مالی وی را تایید کرده است و درخواست‌های جامعه صهیونیستی برای کناره گیری وی از قدرت همچنان در حال افزایش است.

کد خبر 51406

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز