ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ۲ نفر از ماموران نیروی انتظامی سرباز در درگیری با اشرار مسلح در این شهرستان به شهادت رسیدند.

آرمان ارباب - مسعود شهرکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان در این اطلاعیه آمده است: این درگیری بامداد امروز در  یکی از روستاهای بخش کلات شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان رخ داد.

‌در این درگیری مسلحانه ۲ نفر از کارکنان پلیس آگاهی شهرستان سرباز به درج رفیع شهادت نائل آمدند و همچنان قلع و قع اشرار در منطقه ادامه دارد.

آرمان ارباب و مسعودشهرکی  در این درگیری به شهادت رسیدند.

شهرستان سرباز با مرکزیت راسک با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۱۱هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع وسعت، ۴ بخش ۴ شهر، ۱۱ دهستان و ۷۵۰ آبادی دارد و در ۵۰۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

دستگیری مظنونان حادثه درگیری پلیس با اشرار مسلح در سرباز

ایلنا نوشت: تیم های پلیس آگاهی استان طی عملیاتی در یکی از روستاهای کلات سرباز با اشرار مسلح درگیر شدند که متاسفانه در این درگیری دو نفر از نیروهای پلیس آگاهی سرباز به شهادت رسیدند و یک نفر هم مجروح شد.

سردار احمد طاهری، جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:‌در این عملیات آرمان اربابی و مسعود شهرکی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و استوار مرتضی اصغریان نیز مجروح شد.

وی افزود : در این درگیری تعدادی از مظنونان شناسایی و دستگیر شدند که پیگیری‌ها در دست انجام بوده و منطقه در حال پاکسازی است.

سردار طاهری ادامه داد: تعدادی از اشرار مسلح که در منطقه اقدام به قتل مسلحانه کرده بودند، به همین دلیل پلیس آگاهی بنا به درخواست مردم محلی به منطقه اعزام شد و در درگیری با قاتل یا قاتلان، دو نفر از کارکنان پلیس آگاهی شهید شدند.

وی در پایان گفت: برنامه‌ریزی‌ها در خصوص برگزاری مراسم شهیدان شهرکی و اربابی در حال انجام است که تا پایان امروز اعلام می شود.

کد خبر 514043

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha