مدیر تیم فوتبال استقلال گفت:. باید با تدابیر شدید بهداشتی وارد تمرینات شویم و خودمان را برای مسابقات آماده کنیم. امیدوار بعدا برای از سرگیری مسابقات پشیمان نشویم.

ناصر حجازی

به گزارش همشهری آنلاین،  سعید رمضانی مدیر تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در روز دوم خرداد که سالروز درگذشت ناصر حجازی است مراسمی برگزار می‌شود، گفت: دوستداران ناصر حجازی و طرفدران باشگاه استقلال هر سال همیشه سر مزار ناصر خان جمع می‌شدند ولی امسال خانواده ایشان تصمیم گرفتند به خاطر سلامتی مردم این مراسم را برگزار نکنند. 

وی درباره خصوصیات رفتاری ناصر حجازی عنوان کرد: نه اینکه من چون داماد ایشان هستم بخواهم تعریف‌شان را کنم، بلکه تمام مردم ایران نسبت به شجاعت و صداقت او آگاه هستند. ناصر حجازی خودخواه نبود و منافع خودش را به منافع جمع ترجیح نمی‌داند. متأسفانه ایشان از بین ما رفت و من بعید می‌دانم که دیگر کسی مثل ناصر حجازی را داشته باشیم. 

مدیر تیم فوتبال استقلال  اظهار داشت: زمانی که فوتبال بازی می‌کردم، مربیان معمولاً به من اجازه می‌دادند که روبه‌روی تیم‌های ناصر حجازی بازی نکنم ولی آقای حجازی تأکیدشان بر این بود که تو باید بهترین بازی‌هایت را روبه‌روی تیم‌های من انجام بدهی. این مصداق عملی بحث صداقت ناصر حجازی بود. نمی‌دانم خداوند چطور رقم می‌زد که من در آن بازی‌ها گل هم می‌زدم.

رمضانی با اشاره به اینکه وقتی کسی صادقانه با مردمش رفتار کند و منافع خودش را به منافع جمع ترجیح ندهد و همچنین یک رو باشد طبیعتاً همیشه در ذهن مردم می‌ماند، افزود: می‌گویند آنچه که از دل برآید بر دل نشیند. ما معمولاً این خصوصیت‌ها را در دل‌مان داریم ولی متأسفانه زندگی امروزی ما باعث می‌شود که از این سرشت و طبیعت خودمان دور شویم. ناصر حجازی همیشه این سرشت را همراه خودش داشت و مردم هم او را دوست داشتند.

وی اظهار داشت: بحث ناصر حجازی برای خانواده ایشان قابل فراموش شدن نیست. وقتی ناصر حجازی رفت، ستون اصلی خانواده افتاد. وقتی شما محبت دوستداران ناصر حجازی را می‌بینید انگار ناصر حجازی در کنار ما دارد زندگی می‌کند و با ما نفس می‌کشد. این مسئله می‌تواند کمی تسلی‌بخش دوری ناصر حجازی برای خانواده ایشان باشد.

مدیر تیم باشگاه استقلال در رابطه با حضورش در این باشگاه خاطرنشان کرد: این نیمکتی که من الآن روی آن نشسته‌ام، جایگاه بزرگانی بوده که برخی از آن‌ها دیگر در بین ما نیستند. امیدوار هستم که یک امانت‌دار خوب برای این بزرگان باشم. در آن کنار، وظیفه من بسیار سنگین‌تر شده است. دوست دارم تا آنجایی که در توانم هست به باشگاه استقلال کمک کنم و یاد و خاطره ناصر حجازی را همیشه زنده نگه دارم.

رمضانی در پایان درباه تست کرونا بازیکنان استقلال گفت: تست‌های کرونا را انجام دادیم و خوشبختانه بازیکنان ما مشکل خاصی نداشتند. باید با یک تدابیر شدید بهداشتی وارد تمرینات شویم و خودمان را برای مسابقات آماده کنیم. امیدوار هستیم که در ادامه مسیر دچار مشکل نشویم. امیدوارم که بعداً پشیمان نشویم. ما تمام شرایطی که لازم بوده را انجام داده‌ایم و تمام امکانات لازم را فراهم کرده‌ایم.  

کد خبر 514040

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha