معاون رئیس جمهوری آمریکا که از ترس ابتلا به کرونا مدت‌ها از خانه بیرون نرفته بود، بدون زدن ماسک محافظ همراه فرماندار فلوریدا تا اورلاندو رفت و برگر خورد.

مایک پنس بدون ماسک در رستوران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌بی‌سی نیوز، مایک پنس روز جهارشنبه کاری کرد که بسیاری از آمریکایی‌ها هفته‌هاست جرات و فرصت انجام دادنش را نداشته‌اند؛ نشستن بدون ماسک در یک برگری و خوردن ساندویچ. آخرین برنامه سفر او به مقصدی خارج از واشنگتن دی‌سی به دلیل ابتلای یک از نزدیکانش لغو شده بود.

یکی دو هفته پیش وقتی پاسخ آزمایش کیتی میلر (سخنگوی معاون رئیس جمهوری آمریکا) مثبت اعلام شد، پنس در قرنطینه خانگی قرار گرفت. نکته عجیب در تصاویر غذا خوردن معاون دانلد ترامپ در یک برگری در شهر اورلاندو این بود که هیچ‌کدام از نزدیکان او و حاصران در رستوران ماسک نداشتند و پنس هم غذای خود را به جای کارت اعتباری با اسکناس حساب کرد.

هر چند معاون ترامپ با کسی در رستوران دست نداد اما به نظر می‌رسید حاضران در رستوران فاصله شش قدمی با یکدیگر را رعایت نکرده‌اند. پنس و ران دی‌سانتیس (فرماندار فلوریدا) سر یک میز نشستند و غذا خوردند؛ اقدامی معنادار به نشانه باز شدن اقتصاد آمریکا بدون ترس از پیامدهای گسترش ویروس کرونا.

پس از نیخه‌پیچی ترامپ برای مردم آمریکا با داروی بیماری مالاریا، سفر معاون او به شهری در ۸۵۰ کیلومتری واشنگتن نشان داد ساکنان کاخ سفید عزم خود را برای جدی نگرفتن کووید-۱۹ جزم کرده‌اند. رستوران‌ها هم پس از چند هفته تعطیلی مجاز شده‌اند با ۵۰ درصد ظرفیت مشتری بپذیرند.

کد خبر 513832

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha