معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: نگهداری هر گونه خودرو صفر کیلومتر و بدون پلاک در تمامی پارکینگ‌های عمومی و خصوصی استان ممنوع و از مصادیق احتکار است.

خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی تهوری روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت با اشاره به ابلاغیه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اظهار داشت: براساس این ابلاغ، نگهداری خودرو صفر کیلومتر بدون پلاک در تمامی پارکینگ‌های عمومی و خصوصی ممنوع شده است و با متخلفان در این خصوص برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در این راستا تمامی مسئولان پارکینگ‌ها موظفند وضعیت خودروهای صفر کیلومتر موجود در پارکینگ را مشخص کنند و به صاحبان آن تحویل دهند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: همچنین نمایندگی‌های خودرو از نگهداری خودروها منع شده‌اند و موظف به تحویل خودور با پلاک به صاحب خودرو هستند.

وی از تشدید بازرسی‌ها با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی خبر داد و افزود: بازرسان این سازمان در این ایام طی گشت‌های مشترک با پلیس آگاهی و سازمان اطلاعات سپاه خراسان جنوبی ضمن بازرسی از برخی نمایندگی‌های خودرو و انبارهای مربوطه تذکرات لازم را به مدیران نمایندگی‌های خودرو داده‌اند.

تهوری بیان کرد: مردم شریف استان در صورت مشاهده نگهداری خودرو صفر کیلومتر بدون پلاک در پارکینگ‌های عمومی و خصوصی مراتب را به ستاد خبری ۱۲۴ بازرسی اعلام کنند.

کد خبر 513677

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha