چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
۰ نفر

راننده خودروی سواری پراید بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون با پراید در جاده آق‌قلا - گنبد کاووس در محدوده سه‌راهی روستای عطاآباد، به شدت مجروح و در دم جان خود را از دست داد اما به راننده کامیون آسیبی وارد نشد.

تصادف

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، این تصادف صبح چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت رخ داد و به گفته شاهدان عینی، انحراف به چپ پراید، علت اصلی وقوع این حادثه بود.  

جاده آق قلا - گنبد به سبب عرض کم، تقاطع‌های ناایمن و شانه خاکی ناایمن همه ساله شاهد تصادف بسیاری است که آمار این تصادف‌ها در فصل برداشت محصولات زراعی و افزایش تردد ادوات کشاورزی نظیر تراکتور و کامیون‌های حامل محصولات زراعی بیشتر می‌شود.

 استاندار گلستان چندی قبل گفت که ۱۲۳ نقطه دارای تصادف و ۴۸ نقطه پر تصادف در استان وجود دارد که اقدامات ارتقای جاده‌ها توسط ادارات راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس‌راه و شهرداری‌ها در حال اجراست.

فصل برداشت محصول کلزا و جو در مناطق دشتی گلستان آغاز شده و تردد ادوات کشاورزی و کامیون‌ها در جاده‌ها به‌خصوص مناطق مجاور روستاها بیشتر از خودروهای سواری است.

رعایت نکردن نکات ایمنی توسط برخی رانندگان ادوات کشاورزی مانند تراکتور، کمباین، کامیون‌های حمل بار و نصب نکردن شبرنگ و علایم هشداردهنده بر روی این خودروها در جاده‌های باریک از جمله عوامل بروز تصادف در این محورهاست.

کد خبر 513614

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha