سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
۰ نفر

گزارشی که در پی می آید به بررسی قیمت اجاره مسکن در مناطق مختلف شهر تهران پرداخته است.

اجاره مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه خراسان، در این گزارش آمده است:

ابتدا از مرکز تهران شروع می کنیم جایی که اجاره بهای یک آپارتمان ۵۰ متری ۱۰ ساله دوخوابه در اطراف دانشگاه تهران، معادل ۱۰۰ میلیون تومان رهن به اضافه ۱۰۰ هزار تومان ماهانه، اجاره می‌شود. کمی بالاتر در خیابان جمال‌زاده یک آپارتمان ۶۰ متری ۱۰ ساله با ۵۰ میلیون رهن و سه میلیون تومان ماهانه، اجاره می رود؛ یک آپارتمان ۶۹ متری پنج سال ساخت در حوالی پارک لاله نیز با چهار میلیون تومان ماهانه به اضافه ۵۰میلیون تومان رهن، به اجاره می رود.

اما اجاره آپارتمان ها در شمال تهران شبیه قیمت فروش آن ها سرسام آور است. یک آپارتمان چهار خوابه ۳۳۰ متری چهار ساله، چهار میلیارد تومان رهن می رود. رهن یک آپارتمان ۲۷۰ متری پنج خوابه، ۱۲ سال ساخت در ولنجک نیز معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. یک آپارتمان ۲۶۰ متری سه خوابه هشت سال ساخت نیز در نیاوران با ۵۰۰ میلیون تومان رهن به اضافه ۲۵ میلیون تومان ماهانه، به اجاره می رود.

جنوب شهر تهران نیز قیمت های ارزان تری دارد هرچند که باز هم بالاست. در خیابان دولتخواه درنزدیکی اتوبان آزادگان، یک آپارتمان ۶۰ متری دوخوابه نوساز با ۸۰ میلیون تومان رهن می رود؛ آپارتمان ۵۰ متری ۱۷ ساله در نازی آباد نیز با ۵۰ میلیون تومان رهن و ۶۰۰ هزار تومان ماهانه، اجاره می رود. آپارتمان ۵۵ متری ۹ ساله در محله انبار نفت نیز با ۴۰ میلیون تومان رهن و ۱.۱ میلیون تومان ماهانه، اجاره می رود.

کد خبر 513450

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha