مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

تیم فوتبال سپیدرود رشت ۳۰ خرداد ماه در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور به میدان می‌رود.

تیم فوتبال سپیدرود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: دقایقی پیش از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران تاریخ رسمی آغاز تمرینات و شروع بازیهای معوقه و هفتگی مسابقات لیگ‌های برتر، دسته اول، دوم و دسته سوم اعلام شد.

«رادنی دیدار» افزود: با توجه به اعلام سازمان لیگ، تمرینات تیم‌های لیگ دسته اول که سپیدرود در آن حضور دارد از روز پنجم خرداد و رقابت‌های این لیگ نیز از روز چهارم تیر ماه با انجام هفته بیست و هفتم برگزار می‌شود.  

وی ادامه داد: بر این اساس بازی عقب افتاده تیم های سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت نیز ۳۰ خرداد ماه برگزار می‌شود و سرخپوشان رشتی باید پس از برگزاری این دیدار عقب افتاده، روز چهارم تیرماه نیز در هفته بیست و هفتم به میدان برود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: البته بر مبنای اعلام سازمان لیگ، برگزاری رقابت‌ها با انجام تست کرونا برای تمام بازیکنان، اعضای کادرفنی و عوامل اجرایی باشگاه‌ها تاکید شده و تحویل نتایج تست‌های انجام شده به ایفمارک و اخذ مجوزهای لازم را به نوعی پیش شرط شروع تمرینات و اجازه شرکت در مسابقات اعلام شده است.

دیدار بیان کرد: به هرحال با توجه به اعلام سازمان لیگ، رقابت‌های فوتبال در لیگ‌های مختلف از سر گرفته می‌شود و امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت در این مدت باقی مانده، تمرینات منظمی را انجام و با قدرت رقابت‌های لیگ دسته اول را ادامه دهد.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم،   سپیدورد رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

کد خبر 513427

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha