مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
۰ نفر

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان اعلام کرد: خبر کشته شدن خرس از سوی دامداران محلی در گیلان صحت ندارد.

خرس

به گزارش همشهری به نقل از ایرنا، «محمدعلی صدیق عربانی» توضیح داد: آنچه پس از انجام بررسی‌ها مشخص شد، این است که  خرسی در ارتفاعات جنگلی فومن گاوی را درید، اما مشکلی برای خود خرس به‌وجود نیامده است.

 صدیق عربانی افزود: دریافت گزارش مردمی مبنی بر کشته شدن یک راس گاو توسط خرس در ارتفاعات جنگلی «لاسبره میشگه آلیان»  فومن و اخبار ضد و نقیض مبنی بر کشته شدن خرس توسط دامداران منطقه موجب شد تا «محمدرضا روشنی»، رئیس اداره حفاظت محیط زیست فومن به همراه نیروهای یگان حفاظت شهرستان برای بررسی صحت و سقم موضوع عازم منطقه مورد نظر شود که پس از بررسی و جویا شدن صحت و سقم ماجرا، متاسفانه خود وی در مسیر بازگشت دچار سانحه شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان  اظهار کرد: روشنی به‌دلیل صعب العبور بودن منطقه و عدم امکان عبور خودرو برای رسیدن به محل مورد نظر با استفاده از موتورسیکلت یکی از اهالی به منطقه مورد نظر رفت که در مسیر برگشت دچار سانحه شد و به دلیل سقوط از ارتفاع از ناحیه پا و کمر آسیب دید.  

عربانی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن، خبر حمله خرس به یک راس گاو صحت داشته و گزارش آن ثبت شده، اما در مشاهدات و بررسی های محسوس و نامحسوس میدانی مشخص شد خبرکشته شدن خرس توسط دامداران منطقه کذب است و  صحت ندارد.

کد خبر 513257

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha