مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
۰ نفر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز عملیات تراش آسفالت و لکه‌گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی این استان خبر داد.

آسفالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، احسان منصورکیایی اظهار کرد: با توجه به حجم بالای ترانزیت کالا و مسافر در محورهای مواصلاتی استان و اهمیت کیفیت روسازی راه‌ها در هدایت و ایمنی ترافیک، بهسازی، ترمیم و نگهداری رویه راه‌ها برای تأمین رفاه کاربران جاده‌ای بسیار مهم و ضروری است.

وی با اشاره به اولویت‌بندی اجرای پروژه‌های راهداری در راه‌های استان سمنان افزود: با هدف تسهیل در تردد و ارتقای ایمنی راه‌ها، عملیات تراش آسفالت و لکه‌گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی استان با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اصلاح و بازسازی شانه‌های راه، اجرا و احیای دریواسیون هدایت سیلاب پل، تنقیه و لایروبی پل‌ها و ابنیه فنی و اصلاح شیب شیروانی را از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش استان سمنان برای افزایش ایمنی محورها عنوان کرد.

منصورکیایی اظهار امیدواری کرد: با تخصیص اعتبار لازم، همراهی و همکاری مضاعف نیروهای راهداری و دستگاه‌های متولی در استان سمنان، شاهد تسریع فرآیند اجرای پروژه‌ها و افزایش رضایتمندی و آرامش مردم باشیم.

کد خبر 513130

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha