مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
۰ نفر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: آموزشگاه‌های آزاد هنری استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده به زودی بازگشایی خواهد شد و اماکن هنری دیگر مانند تماشاخانه‌ها، فرهنگسرا و محل تمرینات نمایش همچنان به علت پیشگیری از شیوع کرونا غیرفعال است.

موسیقی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرشید فلاح روز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت اظهارکرد: طبق اجازه‌ای که از سوی دولت ابلاغ شده قرار است با شیوه تعیین شده رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت آموزشگاه‌های آزاد هنری از سرگرفته شود.

وی افزود : فعالیت‌های هنری دیگر در فرهنگسراها، اجراهای تئاتر و همچنین سینما همچنان بسته خواهد بود تا بر اساس وضعیت شیوع کرونا در استان‌ها برای آنها نیز تصمیم گیری شود.

فلاح خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌ها، فعالیت هنرمندان و فعالان فرهنگی هنری در بستر فضای مجازی الگوهای جدیدی را در ارائه تولیدات و فعالیت‌های فرهنگی هنری ارائه کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: شرایط در کشور پس از شیوع کرونا تغییرات فراوانی کرده و فعالیت‌ها در انجمن‌های فرهنگی هنری نیز باید دچار تحولاتی شود و انجمن‌ها باید برای خود قابلیت‌ها، شرایط نو و جدیدی را تعریف و ایجاد کنند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  با گروه‌های مختلفی و متنوعی از نظر شغلی در ارتباط است و  فعالیت چهار هزار شغل در این استان به این اداره کل مرتبط است؛ چاپخانه‌داران، کانون‌های آگهی و تبلیغات، آموزشگاه‌های آزاد هنری، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، موسسه‌ها و انجمن‌های قرآنی و فرهنگی هنری و بسیاری از بخش‌های فرهنگی هنری دیگری از جمله مشاغلی هستند که با مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط هستند.

کد خبر 513109

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha