مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
۰ نفر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: آموزشگاه‌های آزاد هنری استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده به زودی بازگشایی خواهد شد و اماکن هنری دیگر مانند تماشاخانه‌ها، فرهنگسرا و محل تمرینات نمایش همچنان به علت پیشگیری از شیوع کرونا غیرفعال است.

موسیقی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرشید فلاح روز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت اظهارکرد: طبق اجازه‌ای که از سوی دولت ابلاغ شده قرار است با شیوه تعیین شده رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت آموزشگاه‌های آزاد هنری از سرگرفته شود.

وی افزود : فعالیت‌های هنری دیگر در فرهنگسراها، اجراهای تئاتر و همچنین سینما همچنان بسته خواهد بود تا بر اساس وضعیت شیوع کرونا در استان‌ها برای آنها نیز تصمیم گیری شود.

فلاح خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌ها، فعالیت هنرمندان و فعالان فرهنگی هنری در بستر فضای مجازی الگوهای جدیدی را در ارائه تولیدات و فعالیت‌های فرهنگی هنری ارائه کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: شرایط در کشور پس از شیوع کرونا تغییرات فراوانی کرده و فعالیت‌ها در انجمن‌های فرهنگی هنری نیز باید دچار تحولاتی شود و انجمن‌ها باید برای خود قابلیت‌ها، شرایط نو و جدیدی را تعریف و ایجاد کنند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  با گروه‌های مختلفی و متنوعی از نظر شغلی در ارتباط است و  فعالیت چهار هزار شغل در این استان به این اداره کل مرتبط است؛ چاپخانه‌داران، کانون‌های آگهی و تبلیغات، آموزشگاه‌های آزاد هنری، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، موسسه‌ها و انجمن‌های قرآنی و فرهنگی هنری و بسیاری از بخش‌های فرهنگی هنری دیگری از جمله مشاغلی هستند که با مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط هستند.

کد خبر 513109

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha