سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: طی دو روز اخیر ۸۰۰ خودروی بدون پلاک در انبارهای نقاط مختلف شهر تهران شناسایی شده است و طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، وجود خودروی بدون پلاک در انبارها احتکار محسوب می‌شود.

احتکار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، یاسر رایگانی با بیان این که این خودروها فقط در برخی از مناطق شهر تهران از جمله تهرانسر شناسایی شده‌اند، گفت: محتکران خودرو حدود ۱۵ درصد قیمت خودرو جریمه می‌شوند و فرد ملزم می‌شود طبق قیمت قانونی که ستاد تنظیم بازار اعلام کرده خودرو را در بازار به فروش برساند.

او با بیان اینکه محتکران خودرو حدود ۱۵ درصد قیمت خودرو جریمه می‌شوند، افزود: بعد از آن فرد ملزم می‌شود طبق قیمت قانونی که ستاد تنظیم بازار توسط شورای رقابت اعلام کرده با نظارت سازمان تعزیرات خودرو را در بازار به فروش برساند.

رایگانی درباره تعیین تکلیف خودروهای فاقد پلاک در پارکینگ‌ها هم اظهار کرد: خودرویی که مدت زمانی است که در پارکینگ وجود دارند از نظر ما بلااستفاده هستند اگر غیر از این است هموطنان در سریع‌ترین زمان باید اقدام به پلاک گذاری و خروج خودروهایشان از پارکینگ کنند.

رایگانی گفت: مالکانی که در پارکینگ چند خودرو دارند هرچه سریع‌تر خودروهایشان را در بازار عرضه کنند تا شامل سخت‌گیری‌های سازمان تعزیرات نشوند.

سخنگوی سازمان تعزیرات ادامه داد: هموطنانی که اطلاعاتی از انبارهای محتکران خودرو دارند، با شماره ۱۱۰ پلیس، یا ۱۲۴ وزارت صمت یا ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی تماس بگیرند و گزارش بدهند.

کد خبر 512864

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    0 0
    برای خود سایپا با ایرانخودرو دیگه !!!!!!!!!!!
  • جد IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    2 0
    800خودرو در یک نقطعه برای چه باید انبار شود
  • رضا TR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    مسئله پیدا کردن انبار نیست، اینکه چه کسی انبار کرده خیلی مهمتره. باید ببینیم چی کسی یا چه مرجعی احتکار کرده؟