تا به اینجای کار و با توجه به اینکه استراماچونی تا پایان فصل جاری هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است استقلال باید تمام قرارداد این مربی را پرداخت کند.

گل

به گزارش همشهری آنلاین استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق استقلال که پیش از پایان نیم فصل از این تیم جدا شد حالا با شکایت خود درد سر بزرگی برای استقلال ایجاد کرده است.

استراماچونی که تا زمان حضورش در ایران و بعد از خروج از کشور  نزدیک به دو سوم از مبلغ قرارداد خود را از استقلال دریافت کرده بود حالا با شکایتی که علیه این باشگاه کرده خواستار غرامت کل قرارداد خود شده است. روزنامه گل هم خبر داده که سرمربی آبیها رسما شکایت خود علیه استقلال را در فیفا به جریان انداخته است.

تا به اینجای کار و با توجه به اینکه استراماچونی تا پایان فصل جاری هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است استقلال باید تمام قرارداد این مربی را پرداخت کند چرا که این آبی ها بودند که در قرارداد فی مابین بدعهدی کردند.

اما اگر سرمربی ایتالیایی برای فصل بعد پیشنهادی مناسبی نداشته باشد و همچنان خانه نشین باشد آن وقت استقلال باید مبلغ قرارداد فصل  بعد  استراماچونی را هم پرداخت کند.

اتفاقی که  می‌تواند استقلال را با مشکلات اساسی روبه رو کند و  شاید باعث شود هواداران این تیم دیگر احساس دلتنگی برای سرمربی سابق خود نداشته باشند.  

کد خبر 512740

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    0 0
    در آن وانفسای تحریم و مشکلات ناشی از آن چه اصراری بود که یک مربی گران قیمت خارجی بیاورند ؟!!!!