مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
۰ نفر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر از توسعه مناطق نمونه گردشگری در سطح استان خبر داد و گفت: مناطق نمونه گردشگری موجب رونق صنعت، اشتغال و گردشگری می‌شود.

گردشگری هرمزگان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، محمدحسین ارسطو زاده اظهار کرد: مناطق نمونه گردشگری به‌عنوان صنعتی سبز، پویا و بدون آلایندگی بسیار مهم و اثرگذار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر تصریح کرد: مناطق نمونه گردشگری دارای ظرفیت عظیمی است که می‌تواند موجب رونق و حل مشکلات اقتصادی آن منطقه شود.

ارسطو زاده افزود: تعیین تکلیف این مناطق عزم جدی مدیریت ارشد استان بوشهر است چون‌که هر یک از این مناطق امکان و فرصت ایجاد هزار شغل رادارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بوشهر بیان کرد: فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای مناطق نمونه گردشگری نیز داده خواهد شد، راه‌اندازی هر یک از پروژه‌ها نقش مهمی دررسیدن به تولید و جهش تولید دارد

ارسطو زاده گفت: سال قبل ۲۰۰ میلیارد ریال به ۲۳ طرح گردشگری چون هتل‌ها، اقامتگاه‌های برمگردی و سفره‌خانه‌ها اختصاص یافت که امسال افتتاح می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بوشهر خاطرنشان کرد: منطقه نمونه گردشگری «میر مهنا» در بندر ریگ، «حماد» در بندر دیلم، «دلارام» در دلوار، «سدرئیسعلی دلواری» و یک دهکده گردشگری در استان طراحی‌شده است و در آینده نزدیک در اختیار سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قرار می‌گیرند تا کارهای عملیاتی را آغاز کنند.

کد خبر 512493

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha