پست کانال تلگرامی شهیندخت مولاوردی در روز خانواده جنجال‌ساز شد.

مولاوردی

به گزارش همشهری آنلاین، شهیندخت مولاوردی معاون سابق زنان و خانواده و دستیار پیشین رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی چند روز پیش در کانال تلگرامی خود به مناسبت روز جهانی خانواده تصویری را منتشر کرد که واکنش‌های بسیاری را برانگیخت؛ از جمله واکنش علی‌رضا زاکانی را. 


علی‌رضا زاکانی فعال سیاسی اصولگرا در توییتر خود با بازنشر این پست تلگرامی مولاوری، آن را سقوط اخلاقی یا فقدان فهم حداقلی از خانواده دانست و نوشت: «۱۵ مه #روز_جهانی_خانواده مقدمه‌ای شد که خانم ملاوردی مشاور آقای #روحانی با اعلام تغییر ساختار خانواده عکسی با دو نماد همجنس‌بازی را بعنوان ساختارهای متفاوت خانواده منتشر نماید. این سقوط اخلاقی یا فقدان فهم حداقلی از خانواده می‌بایست از سوی آقای روحانی محکوم شود.»

 شهیندخت مولاوردی نیز این توییت را بی‌پاسخ نگذاشت و در صفحه توییتری خود نوشت: «آقای دکتر زاکانی اول به خودتان زحمت بدهید توضیحی که پس از حذف این پست منتشر شده را مطالعه کنید بعد حکم صادر کنید! از شما بعید است.»

مولاوردی پس از حذف این پست در یادداشتی با عنوان «یک توضیح» نوشت:

«یک توضیح

اواخر شب و در عالم خواب و بیداری!، به مناسبت ۱۵مه روز جهانی خانواده پستی به نقل از کانالی دیگر بدون دقت و تامل در تصویر بکار رفته و با توجه به کپشن آن که بر شعار امسال این روز و بر اهمیت سرمایه‌گذاری در سیاست‌های اجتماعی برای حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر در بحران‌ها تاکید دارد در کانالم کار شده بود.

سحرگاهان یکی از دوستان با پیامی فورواردی از کانالی موسوم به«رزنانس!» متوجهم کرد که از این پست به «تبلیغ همجنسگرایی در کانال شهیندخت مولاوردی» تعبیر شده است که برای رفع این سوءتفاهم و برای این‌که برخی بیش از این عِرض خود نبرند و زحمت ما ندارند، بلافاصله اقدام به حذف این پست از کانال شد.

جالب اینکه بدون اثبات قصد تبلیغ و سؤءنیت یا همان عنصر معنوی جرم برادران و خواهرانی که ماشاالله شبانه‌روزی مشغول کارند، نیمه شبان در محکمه‌ای صحرایی حکم هم صادر کرده‌ و با علم غیبی که دارند از پرونده‌های دیگر هم پرده‌برداری می‌کنند!

جمله‌ای منتسب به بوعلی سینا را حُسن ختام یادداشتم قرار می‌دهم و در این لیالی قدر از خداوند بزرگ و بخشنده عاقبت بخیری برای همه بندگانش را خواهانم: «به قومی مبتلا شدیم که فکر می‌کنند خدا جز آنها کسی را هدایت نکرده است!». اما ظاهرا این رشته سر دراز دارد و از سوژه‌ای جدید جهت تخریب و عقده‌گشایی کاشف بعمل آمده است...»

کد خبر 512476

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    فردی که مسئولیت مهمی را عهده دار است و جامعه از رفتار او تاثیر می پذیرد در عالم خواب وبیداری نباید مطلبی را منتشر نماید چون تا بخواهد دوباره آن را حذف کند و یا راجع به آن توضیح دهد دیگر دیر شده است و اثرش را گذاشته است.
  • عثمان IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    بهتره خانم مشاور دقت بیشتری کند اگه همین طوری مشاوره بدهند که کشور سر ازناکجا اباد در می اوره
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    95 30
    دولتتون که همش در خواب بوده این هم از. دستندرکاراش یکی از یکی روشن فکر تر و ....
  • قاصدک IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    60 34
    من متاسفم از این کار خانم مولاوردی واز آن دفاع نمی کنم بلکه جای بسیار گله و شکایت است از ایشان. فقط باید بگم خانم مولاوردی محترم ،همین کارها رو می کنید که حریفتان پر رو شده وآنچه که لایق خودشونه به اصلاحات میگن
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    63 22
    شاید مردم عادی هر حرفی بزنند اهمیت چندانی نداشته باشد اما کلیه رفتارها و گفتارهای مقامات سیاسی زیر ذربین عموم است و از آنها به عنوان بزرگان جامعه، سرپرستان و مدیران و کسانی که نسل جوان تر به آنها چشم دارند توقع بالایی دارند و کار آنها بسیار حساس و مهم است و از یک یک رفتارهای آنها تعبیر سیاسی می شود یک سیاستمدار یک فرد عادی نیست و باید متفاوت باشد در غیر این صورت فرق او با افراد عادی چیست؟
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    46 65
    زاکانی تو کار وزندگی نداریی مردم اذیت میکنید
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    32 69
    درودبرخانم ملاوردی! متاسفانه اصولگرایان نقاطضعف خودرالاپوشانی میکنندودیگرن رازیرذره بین میگذارندانهم به چیزی که اصلاوجودنداشته .
  • سعید IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    28 75
    متاسفانه بعضی اصولگراها با گفتارو رفتارشون ابروی اسلام و مسلمانی رامیبرند ، هشت سال سیاه کور بودند گنده کاریها وخرابکاریهای باند جهل و حماقت احمدی نژاد مورد تاییدشون را ببینند ، حالا ببین چه چرندیاتی به یک بانوی محجبه مومن ومسلمان میگویند .
  • فرهاد IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    55 41
    من همین نظر کم اهمیت را تا چند بار کنترل نکنم، ارسال نمیکنم آنوقت شما با جایگاه و مخاطبینی که دارید چطور چنین سهل انگاری میکنید؟
    • نیلوفر IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
      48 5
      اون از روحاتی که میگه من خواب بودم صبح فهمیدم بنزین گرون شده اینم از مشاورش میترسم از روزی که توخواب کشورو به باد بدن خدا رحم کنه
    • بهرام خاکپور IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
      50 19
      مهجبه و مومن ها ها ها ها ها ...اصلاح طلبها از دم فاحشه ای بیش نیستند . همشون هم دنیا پرست و مخالف رهبر و انقلاب و ایران اسلامی .در مورد احمدی نژاد هم ، ۶ ساله اولش به کل دوران بعد از قاجار تا الان کیفیت و کارایی داشت . ۳ هزار سانتریفیوژ تبدیل شد به ۱۱ هزار . دوران خاتمی هسته ای داشت به فنا میرفت که رهبر نذاشت ، احمدی نژاد نجاتش داد ، روحانی اومد با خالک یکسان کرد .خلاصه اینکه ، اصلاح طلبها مزدوران کاسه لیس امریکا و صهیونیست هستندو خائن به مردم و ایران
    • بهرام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
      34 25
      مهجبه و مومن ها ها ها ها ها ...اصلاح طلبها از دم فاحشه ای بیش نیستند . همشون هم دنیا پرست و مخالف رهبر و انقلاب و ایران اسلامی .در مورد احمدی نژاد هم ، ۶ ساله اولش به کل دوران بعد از قاجار تا الان کیفیت و کارایی داشت . ۳ هزار سانتریفیوژ تبدیل شد به ۱۱ هزار . دوران خاتمی هسته ای داشت به فنا میرفت که رهبر نذاشت ، احمدی نژاد نجاتش داد ، روحانی اومد با خالک یکسان کرد .خلاصه اینکه ، اصلاح طلبها مزدوران کاسه لیس امریکا و صهیونیست هستندو خائن به مردم و ایران
  • حمید IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    26 6
    اون بنده خدا هم اول شب رای اول رو داشت بعدش یه چرت زده نزده اومد زیر ، خیلی خیلی باید مراقب باشیم.
  • رضا BG ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    20 5
    من وقتی خانم مولاوردی را میبینم یاد فاطمه حقیقت جو میافتم
  • سمانه عباسی IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    46 8
    دولت شما خواب بود که ملت به این روز افتاد، کلا شماها خوابید
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    40 6
    تو فقط بخواب
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    45 13
    میگه از خانم ملاوردی این نوشته ها برداشت نمیشه و غیر عمد بوده منصف باشید! الان اگه من نماینده مجلس اصولگرا بودم و به کانال شخصی خودم یه فیلم پورن میذاشتم و میگفتم غیر عمدی بوده و در خواب و بیداری بوده، شما باور میکنید؟! نمیگید چرا نماینده مجلس خیلییی اتفاقی چرا وقت اضافی آورده و فیلم خاک بر سری نیگاه کرده و خیلی اتفاقی دستش خورد و پورن به کانالش فوروارد کرده؟! گویا اسهال طلب ها همیشه عادت دارن کوزت نظام باشن من میخوام با افتخار به عقب برگردم! دوران احمدی نژاد الان فهمیدم چه قدر دوران باشکوهی بود! جز هسته ای دغدغه دیگه ای نداشتیم!!!
  • کشاورز IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    22 10
    خدا کنه فقط خواب بوده باشه نصف شب
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    29 7
    همیشه گند میزنن بعد توجیه
  • اکبر IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    20 4
    8 سال پادشاهی با نفت 150 دلار در اختیار اصولگراها بود چکار خارقالعاده ای برای رفاه مردم کردند لطف کنید در مورد زندگی خصوصی نامبرده تحقیق و تفحص شود و اگر زندگی خانوادگیش اشرافی یا نامناسب بود، حرف شما قبول. اما بعضی نان را به نرخ روز می خورند و دیگران را زیر سوال شاید در کشوری عکسی نماد برای مطلبی باشد اما در کشور ما معنای دگر چرا سوژه تراشی و آب را به نفع خود گل آلود می کنیم،،آیا وجدان بیداری هم هست