شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
۰ نفر

رییس هیات مدیره خانه سینما گفت: توافق بیشتر اعضای هیئت مدیره بر این است که بودجه‌ برگزاری جشن بزرگ خانه سینما به معیشت اعضا اختصاص یابد.

جشن خانه سینما

به گزارش همشهری آنلاین، همایون اسعدیان به شرق گفت: تا امروز نظر همه در هیئت مدیره خانه سینما این است که در شرایط اقتصادی فعلی، این نوع هزینه‌ها برای برگزاری جشن را صلاح نمی‌دانیم ترجیح می‌دهیم جدا از کمک‌هایی که گرفته شده، چنین بودجه‌ای را به معیشت اعضا اختصاص بدهیم.

وی افزود: به لحاظ روحی و روانی جامعه و شرایط اقتصادی موجود، برگزاری چنین جشنی به شیوه سال‌های گذشته اتفاق مطلوبی نیست. در همین رابطه به صنوف دیگر هم اعلام کردیم امسال برای جشن‌های مستقل بودجه‌ای اختصاص داده نخواهد شد.  

رییس هیات مدیره خانه سینما ادامه داد: از طرفی مشخص نیست طی ماه‌های آینده شرایط کشور به لحاظ ماندگاری و گستردگی ویروس کرونا در چه مرحله‌ای خواهد بود. بنابراین نیاز است با دوستان در آکادمی جشن خانه سینما هم مذاکراتی داشته باشیم و شاید این دوستان در زمان برگزاری جشن بزرگ سینمای ایران، به صورت نمادین برای پاسداشت روز ملی سینما با کم ترین هزینه ممکن به یک طرح برسند و به ما پیشنهاد بدهند.

در این سه ماه قرار بود فیلم‌های مطرح سینمای ایران که در جشنواره فجر سال گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرد هم اکران شوند که عملا این اتفاق نیفتاد. فیلم‌ها باید طبق اساس‌نامه اکران شده باشند و حتی اگر فیلم‌ها به شکل آنلاین داوری شوند هم این داوری شامل فیلم‌هایی می‌شود که در ۸ ماه قبل از تعطیلی سینماها اکران شده است.  به این ترتیب به نظر می رسد، برگزاری داوری آنلاین جشن امسال هم ایده خوبی نباشد.

کد خبر 512245

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha