مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
۰ نفر

فرماندار مهریز گفت: سال ۹۹، ۲۰۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در شهرستان مهریز ایجاد می‌شود.

اشتغال

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، رضا زارع‌زاده در هفتمین نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات استان یزد افزود: تقویت رویکرد مردم‌محوری به جای دولت‌محوری، اولویت توسعه این شهرستان در احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل است.

وی اظهار کرد: مهریز به لحاظ نزدیکی به مرکز استان و داشتن ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری، یکی از شهرستان‌های ویژه استان یزد محسوب می‌شود. حضور بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت کارگری یکی از مهمترین ویژگی‌های این شهرستان در حوزه اقتصادی است.

زارع‌زاده، فعالیت ۳۰۰ کارخانه و واحدهای صنعتی و ثبت ۱۰۰ اثر تاریخی را از دیگر ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری مهریز دانست و افزود: تاکنون ۴۰ قلعه تاریخی در این شهرستان شناسایی شده است.

فرماندار مهریز، فعالیت تنها فرودگاه آموزشی استان را یکی دیگر از ظرفیت‌های خاص این شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید»، احیای واحدهای تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل، از جمله اولویت‌های اجرایی این شهرستان برای امسال است.

زارع‌زاده بیان کرد: به منظور احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در شهرستان مهریز ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: احیای کارخانه آرد بعد از ۱۲ سال، راه‌اندازی دوباره کارخانه تولید سوسیس و کالباس، احیای کارخانه شیر و همچنین حمایت از شروع به کار دوباره واحد تولیدی دستمال کاغذی، از جمله واحدهای در دستور کار فرمانداری مهریز در سال ۹۹ است.

کد خبر 512188

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha