مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
۰ نفر

پیکر ۴ شهید حادثه ناوچه کنارک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، اوایل هفته اول خردادماه در زادگاه خود در استان فارس تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

تشییع پیکر شهید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی زمانی، مسئول روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۱۹ شهید حادثه ناوچه کنارک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، ۵ شهید متعلق به استان فارس بوده است، پیکر شهید ناوبان دوم عرشه اسماعیل پورخسرو در تاریخ ۲۴ اردیبهشت‌ماه در داراب تشییع و به خاک سپرده شد.

او افزود: شهید ناو استوار دوم مکانیک سعید یاراحمدی از خرامه، شهید ناو استوار یکم تفنگدار سیدمرتضی خادمی حسینی از ممسنی، شهید مهناوی یکم تفنگدار محمد افشونفر از ممسنی، شهید ناو استوار دوم عرشه سیدحامد جعفری از ممسنی روستای آبپخشان از دیگر شهدای استان فارس در این حادثه غم‌انگیز هستند.

زمانی، زمان برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای ۴ شهید دیگر استان فارس را اوایل هفته اول خرداد ماه اعلام کرد و گفت: فعلاً پیکرهای مطهر این شهدا برای انجام مراحل قانونی و شناسایی اجساد به تهران منتقل‌شده‌اند و مراسم تشییع پیکرهای آنان را در هفته آینده در استان و در زادگاه‌های آنان خواهیم داشت.

تشییع پیکر مطهر شهید سانحه شناور کنارک در داراب

مسئول روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شهید مهناوی یکم رضا دهقانی، یکی دیگر از شهدای حادثه ناوچه کنارک اصالتاً از اهالی خشت استان فارس بوده است، اما طی سال‌های اخیر به همراه خانواده به شهرستان بوشهر نقل‌مکان کردند که به همین دلیل مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید بزرگوار در همان شهر بوشهر انجام می‌شود و جزو شهدایی که در استان فارس تشییع و خاکسپاری می‌شوند، نخواهند بود.

عصر روز یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه جاری هنگام انجام تمرین دریایی به‌وسیله تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و تعدادی از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند.

کد خبر 512183

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha