جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
۰ نفر

ستاره فوتبال بارسلونا در مصاحبه با روزنامه اسپورت به این باشگاه هشدار داده و می‌گوید این تیم با سبک بازی خود پیش از شروع دوران قرنطینه نمی‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

لیونل مسی

به گزارش همشهری آنلاین  به نقل از ورزش سه، لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی بارسلونا در مصاحبه با روزنامه اسپورت اسپانیا   ضمن هشدار دادن به هم‌تیمی‌هایش می‌گوید بارسا اگر به سبک و سیاق دوران پیش از شروع قرنطینه کرونا و تعطیلی فوتبال بازی کند، قادر به قهرمانی در چمپیونزلیگ نخواهد بود.

بارسا که در روزهای اخیر تمرینات خود را از سر گرفته برای بازی برگشت خود با ناپولی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا  آماده می‌شود و منتظر شروع دوباره این رقابتها است.

مسی در این مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره احتمال شروع مجدد لیگ قهرمانان از ماه آگوست یعنی مرداد ماه گفت:" من به تیمی که داریم هرگز شک نداشته‌ام و همینطور به اینکه ما می‌توانیم در همه رقابت های باقی‌مانده به قهرمانی برسیم. ولی نه به سبک و سیاقی که پیش از  تعلیق فوتبال بازی می‌کردیم".

ستاره بزرگ بارسلونا  گفت:" هر کسی نظر خود را دارد و نظرها محترم است. نظر من بر پایه این واقعیت است که من شانس این را داشته‌ام که هر سال در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم و می‌دانم که تیمی که به سبک و سیاق ما پیش از شروع قرنطینه بازی کند، قهرمانی در این رقابتها برایش غیرممکن است. شاید ستین دچار سوتفاهم شده بود".

مسی بیان کرد:" این وقفه شاید در نهایت به نفع ما شود ولی باید ببینیم آیا می‌توانند مسابقات را دوباره از سر بگیرند. شک اصلی برای بعد از شروع مسابقات است، بعد از شروع مسابقات سطح خودمان را بررسی می‌کنیم تا ببینیم آیا می‌توانیم به سطحی که شروع کرده بودیم برسیم یا نه. بازگشت به تمرین ها اولین قدم بود ولی نباید به خودمان غره شویم. باید به بررسی همه تمهیدات لازم ادامه دهیم و فرض را بر این بگذاریم که مسابقات شروع خواهد شد، البته پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاچی".

ابرستاره آرژانتینی بارسلونا تاکید کرد:" من شخصا بی‌صبرانه منتظر شروع رقابتها هستم. همه می‌دانیم که با شرایط عجیب و غریبی مواجه خواهیم شد. بدون حضور هواداران در استادیومها. موضوع دیگری که مطرح است جمع شدن تیمها در نقاطی برای برگزاری متمرکز رقابتها است و ما اصلا دوست نداریم از خانواده‌هایمان جدا بشویم. باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. من از نظر بدنی شرایط خیلی خوبی دارم. این روزها در خانه تمرین می‌کردم و فکر می‌کنم همین کمک کرده آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم. شرایط قرنطینه خیلی سخت بود ولی با وجود بچه‌ها و آنتونلا همه چیز خوب شد و ما سعی کردیم در کنار هم از این لحظات لذت ببریم".

کد خبر 511713

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha