مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
۰ نفر

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: اولین جشنواره تئاتر خانگی «نمایش خانه» در بوشهر برگزار می‌شود.

تئاتر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمد مظفری اظهار کرد: طی احکامی سیروس همتی از هنرمندان برجسته تئاتر و سینمای کشور و از نویسندگان بنام کشور، دکتر سامان خلیلیان از کارگردانان با سابقه تئاتر کشور و رئیس کانون تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهانشیر یاراحمدی از بازیگران و پژوهشگران تئاتر  کشور و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان به عنوان داور اولین جشنواره نمایش خانه معرفی شدند.

وی اضافه کرد: اولین جشنواره تئاتر خانگی نمایش خانه با شعار هر خانه ایرانی یک تماشاخانه تئاتر، به عنوان اولین اتفاق هنری در کشور در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا با گستره ملی در سراسر کشور و برای پرکردن اوقات فراغت خانواده‌های در قرنطینه فراخوان داد که بیش از ۷۰ اثر نمایشی از ۱۶ استان کشور در آن شرکت کردند.

دبیر اولین جشنواره تئاتر خانگی نمایش خانه افزود: قرار است تا پایان رمضان نتایج جشنواره مشخص و در صورت فراهم شدن شرایط اختتامیه در شهر بوشهر برگزار شود.

وی تصریح کرد: آثاری که به جشنواره ارسال شده با مشارکت خانواده‌ها در منازل تمرین، تولید و برای اعضای خانواده‌ها اجرا شده و فیلم اجراها برای داوری از طریق فضای مجازی به دبیرخانه ارسال شده است.

مظفری افزود: به زودی پخش فیلم اجراهای ۱۰ اثر برگزیده جشنواره از طریق فضای مجازی آغاز خواهد شد.

وی گفت: این جشنواره را سازمان مردم‌نهاد نیمدری سبز با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و با مشارکت  کانون تئاتر خیابانی کشور، انجمن هنرهای نمایش استان بوشهر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر و سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار می‌کنند.

کد خبر 511623

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha