مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
۰ نفر

مدیرکل انتقال خون یزد از راه‌اندازی پویش اهدای عاشقی با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یزد به منظور تامین ذخایر خون استان خبر داد.

اهدای خون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان یزد، نقی تقوایی افزود: از تمام اقشار جامعه و به ویژه دانشجویان دعوت می‌شود تا در این پویش به منظور تامین خون سالم برای بیماران شرکت کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به کاهش اهدای خون در استان یزد به علت شیوع ویروس کرونا و هم زمانی این اتفاق با ماه مبارک رمضان، مردم به علت روزه‌داری و نگرانی از کرونا کمتر برای اهدای خون مراجعه می‌کنند.

 تقوایی گفت: اهداکنندگان خون اطمینان داشته باشند که انتقال خون استان بر اساس آخرین استانداردهای سازمان بهداشت جهانی و سازمان‌ انتقال خون ایران، تمام نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت می‌کند و همیشه مراکز انتقال خون و تمام تجهیزات این مرکز، ضد عفونی و استریل می‌شوند.

مدیرکل انتقال خون استان یزد ادامه داد: نیاز به خون همیشه وجود دارد و مصرف خون در هر زمان و شرایطی پابرجاست با این حال در برخی مواقع با کاهش اهدای خون مواجه می‌شویم که از مردم انتظار می‌رود ضمن رعایت نکاتی که برای پیشگیری از کرونا مطرح می‌شود با مراجعه به مراکز اهدای خون برای کمک به  نیازمندان در این امر ضروری مشارکت کنند.

کد خبر 511620

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha