مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
۰ نفر

۱۰۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین در سال جهش تولید احیا و به چرخه تولید بازمی‌گردند.

تولید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اظهار کرد: بیشتر این واحدها جزو صنایع کوچک هستند و راه‌اندازی دوباره آنها کمک زیادی به تکمیل زنجیره‌های تولید استان خواهد کرد.

حمیدرضا خانپور افزود: این واحدهای تولیدی طی یک دهه اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی از جمله کمبود مواد اولیه، نبود بازار و نوسانات این حوزه، کمبود سرمایه در گردش، فرسودگی ماشین‌آلات و به‌روزرسانی نشدن، بدهی بانکی، سوء مدیریتیا اختلاف با شرکا و... غیرفعال شده بودند.

وی بیان کرد: در سال ۹۹ بخش زیادی از توان و انرژی خود را در کنار جذب سرمایه‌گذاران جدید و حمایت از واحدهای تولیدی فعال به راه‌اندازی کارخانجات راکد اختصاص دادیم.

خانپور گفت: ۱۰۰ واحد تولیدی راکد یاد شده از طریق جذب سرمایه‌گذاران جدید، تغییر خط تولید، دریافت تسهیلات مالی و... به چرخه تولید بازخواهند گشت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: با راه‌اندازی این واحدها برای هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

خانپور یادآور شد: در حال حاضر نزدیک به ۲۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راکد و غیرفعال هستند یا با کمترین ظرفیت به تولید می‌پردازند.

کد خبر 511606

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha