چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
۰ نفر

معاملات امروز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار روز پرنوسانی را تجربه کرد و در حالی که در دقایق نخستین معاملات روندی صعودی را در پی گرفته بود در ساعات میانی نزولی و مجددا صعودی شد و در نهایت در حالی به کار خود پایان داد که روندی نزولی را در پی گرفته بود.

بورس 833

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز با ۲۴۷۳ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۱۸ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۲۱۵۶ واحد سقوط و رقم ۳۱۶ هزار و ۶۰ واحد را ثبت کرد. امروز معامله‌گران دو میلیون معامله انجام دادند که ۱۷۳ هزار و ۳۷۴ میلیارد ریال ارزش داشت.

فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل ملی صنایع مس ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

البته فرابورس روندی صعودی را در پی گرفت و شاخص کل این بازار با ۴۲ واحد افزایش رقم ۱۱ هزار و ۳۷۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار نیز ۶۵۳ هزار معامله به ارزش ۵۳ هزار و ۶۷۶ میلیارد ریال ثبت کردند.

در بازار امروز توسعه مولد نیروگاهی جهرم، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، تولید نیروی برق دماوند و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت و فولاد هرمزگان جنوب و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 511350

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha