فرماندار طرقبه شاندیز از خسارت ۲۰ میلیارد تومانی ناشی از بارش تگرگ در این شهرستان خبر داد و گفت: در روستای کنگ سیل جاری نشده و فقط آبگرفتگی بوده است.

تگرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سیدحسن حسینی در طرقبه شاندیز با اشاره به بارش تگرگ و باران شدید در این شهرستان در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت اظهار کرد: این موضوع سبب شد به اندازه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ کامیون شن و ماسه از کوه شسته و به داخل جاده رفته، آن را مسدود کند.

فرماندار طرقبه شاندیز، خراسان رضوی با اشاره به این‌که با کمک شهرداری‌های مشهد و شاندیز تاکنون مسدود بودن جاده تا ۸۰ درصد رفع شده است، متذکر شد: بارش باران در روستای کنگ سبب آبگرفتگی شده، اما چون فضای ساختاری روستا به شکلی خاص بوده، به نظر می‌رسد که سیل آمده، اما فقط آبگرفتگی است.

وی از خسارت ۲۰ میلیارد تومانی ناشی از بارش تگرگ در طرقبه شاندیز خبر داد و گفت: این خسارت‌ها در بخش شبکه آب‌رسانی کشاورزی و قنوات گزارش شده است.

حسینی اضافه کرد: جاده کنگ نغندر نیز به علت آبگرفتگی و گل و لای ناشی از آن مسدود شده بود که دیروز ۲۳ اردیبهشت باز شد، همچنین، در برخی مناطق گل و لای ناشی از باران به ۳ متر می‌رسید.

کد خبر 511347

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha