چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: سال ۹۸ استان اردبیـل با کاهش ۲۱.۳ درصدی تلفات تصادفات برون شهری رتبه اول کشور را کسب کرد.  

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: پس از اردبیل استان‌های قم و گیلان به ترتیب با کاهش ۲۰.۴ درصد و ۱۵.۹ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.  

وی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌ها و بررسی‌های انجام شده توسط دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در مجموع تصادفات برون شهری و روستائی نیز استان اردبیل با کاهش ۱۴.۸ درصدی در رتبه ۳ کشوری قرار گرفت.  

عضو شورای اداری استان اردبیل از تلاش‌های همه دستگاه‌های حاضر در کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان به ویژه ره کرد ‌های استاندار اردبیل، حضور فعال معاون امور عمرانی استانداری، نقش برجسته پلیس راه در محورهای مواصلاتی و فعالان رسانه‌ای در فرهنگ سازی کاهش تصادفات قدردانی کرد.  

رحمتی افزود: سال ۹۷ از نظر حوادث رانندگی سال تلخی برای ما بود، به فضل الهی و همراهی همه عزیزان توانستیم به قولی که در عید ۹۸ در صداوسیما به مردم شریف استان در خصوص کاهش تصادفات دهیم عمل کنیم و جز ۳ استان برتر کشور باشیم.  

وی هوشمندسازی جاده‌های استان را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: ۱۴۸ سامانه تردد شماری، دوربین نظارت تصویری، سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است. . 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل بر ایمن سازی محورها، اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز تاکید کرد و گفت: از ۲۶ نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده در محورها ۱۱ مورد حذف و اصلاح شده و عملیات اصلاح ۸ نقطه دیگر نیز درحال اجراست.  

کد خبر 511336

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha