تعداد مبتلایان به بیماری کووید۱۹ در سراسر جهان به بیش از ۴ میلیون و ۳۷۲ هزار نفر رسیده است. تعداد کل جان‌باختگان بر اثر کرونا نیز در جهان از ۲۹۱ هزار نفر فراتر رفته است. در ایران نیز وضعیت استان خوزستان نگران‌کننده اعلام شده است.

آمار رسمی کرونا 23 اردیبهشت

به گزارش همشهری آنلاین، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۴۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۱۰۷۶۷ نفر رسید. جهانپور همچنین گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۷۳۳ نفر رسید.

وی تاکید کرد که وضعیت استان خوزستان کماکان نگران‌کننده است. سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه بیش از ۷۵ درصد موارد شناسایی شده جزو موارد سرپایی و موارد غیر بیمارستانی هستند، افزود: از بین موارد بستری تهران و خوزستان صدرنشین هستند و خوزستان کماکان در وضعیت قرمز بیماری است.

به گزارش یورونیوز، شیوع ویروس جدید کرونا در آمریکا تاکنون جان بیش از ۸۰ هزار نفر را گرفته است. نتیجه تست کرونای یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر نیز تاکنون در این کشور مثبت بوده است.

در روسیه نیز، به گزارش تسنیم، تاکنون ابتلای بیش از ۲۳۰ هزار نفر به ویروس کرونا به تایید رسیده است و این کشور از لحاظ آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ پس از آمریکا و اسپانیا در رتبه سوم جهان قرار دارد.

کد خبر 511050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha