تصویری منتسب به شهید فخرالدین فلک‌نازی یکی از شهدای حادثه کنارک منتشر شده که در اینجا می‌بینید.

شهید فخرالدین فلک‌نازی - سمت چپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهید «فخرالدین فلک‌نازی» سربازی از روستای دهتل بستک در غرب استان هرمزگان است که در حادثه تلخ کنارک به درجه رفیع شهادت نائل آمد، سرباز دلاوری که پس از شهادت ناگهانی‌اش هیچ تصویری برای انتشار در رسانه‌ها نداشت و در قاب تصویر ۱۹ شهید این حادثه، عکسی در مقابل نام این شهید ثبت نشد.

پس از انتشار اخبار متعدد از حادثه کنارک در رسانه‌ها، باشگاه خبرنگاران جوان عکسی را منتشر کرد و نوشت: شهروند خبرنگار سایت عکسی از شهید فخرالدین فلک‌نازی را با ما  به اشتراک گذاشته است و در توضیحات اشاره کرد که فرد سمت چپ شهید فلک‌نازی است.

گفتنی است این شهید از فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی معدن دانشگاه شهید باهنر کرمان بود.

کد خبر 511002

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    2 0
    ان شاالله با امام علی محشور بشه تو این شب عزیز
  • مهدی IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    5 1
    چی بگم که منتشر کنین؟ به چه حقی با چه استدلالی مهندس معدن رو نیروی دریایی بعدم فرستادین توی ناوچه بس کنید این بی تدبیری هارو. خدمت وظیفه عمومی باید حرفه ای بشه با حقوق خوب و امنیت جانی
    • مهدوی نژاد IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      1 5
      الله اکبر الله اکبر الله اکبر این شهدا پیشکشیست برای اعلام جانفشانی در هر سطحی برای ظهور امام زمان(عج)... و در مورد فرمایش شما دوست عزیز که نام مقس مهدی را یدک میکشی!شما لیاقت خودت و استعداد خودت رو ببین و خالصش کن واسه خدمت به اسلام و نظام به بقیه کار نداشته باش به اون شیطان بزرگ کار داشته باش که با شیطنتای کثیفش باعث شده که تحرکات نظامی دفاعی مون بیشتر بشه که البته این قبیل مسائل درش مثتثنی نیست...انشاءالله شیطان بزرگ و دنباله روهای کودک کش جهان خارشون از زمین پاک بشه این منطقه و اون منطقه هم نداره... در ضمن واسه یاداوری بگم:در زمان جنگ هرکس و باهر مهارتی در صفی واحد برای دفاع از مردم و ناموس و ملتش واسه دینش قرار میگیره و بااجابت فرمان ولی امرش مهارت رزم میبینه چه میخاد دکتر باشه چه نجار چه معمار یا یه بیسوادی چون من...زمانش که برسه همه ما یک صف هستیم،صف سربازان امام زمان و نائب برحقش اقام سید علی خامنه ای.... الله اکبر الله اکبر الله اکبر لااله الاالله لاالاه الاالله لااله الاالله اسلام پیروز است
    • آریا IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      2 1
      جناب آقای مهدوی نژاد، قرار نیست بقیه هم مثل شما فکر کنن یا دین و ایمان و اعتقادشون یکسان باشه و باهم فرقی نکنن عزیزِجان! دست کم با یک لهن بهتر و با آرامش کامل دیگران رو دعوت به اسلام کنید..طوریکه طرف جای بتوچه گفتن از حرفاتون استقبال کنه. شما به آقامهدی میگی به بقیه کار نداشته باش اما خودت میخای نظرتو بهشون تحمیل کنی، شاید برادرمون اصلا مذهبی یا اسلامی نباشن(برفرض مثال) که توقع داری طوری نظرشو بگه که دغدغه ی اسلام داشته باشه! نمیشه که هموطن، جور درنمیاد به امید هرچه زودتر ظهور آقاصاحب الزمان'عج'..