خوان لاپورتا که یکی از کاندیدهای ریاست باشگاه بارسلونا است، از تلاش برای بازگشت پپ برای هدایت این تیم خبر داد.

گواردیولا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، خوان لاپورتا بر این باور است که موضوع محرومیت منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا می تواند انگیزه کافی برای خروج گواردیولا باشد. از طرفی قرارداد او تابستان 2021 به اتمام می رسد و وی در صورت رسیدن به مسند ریاست بارسلونا او را به این تیم بازمی گرداند.

لاپورتا در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: «من در تلاش هستم تا خودم را به عنوان کاندید ریاست باشگاه معرفی کنم. من قبلا رئیس بوده‌ام و برای بازگشت به آن زمان هیجان دارم. وضعیت بارسا در سال 2021 دراماتیک خواهد بود و ما باید روند موجود را برعکس کنیم. من علاقه زیادی به بازگشت گواردیولا دارم، ولی او حالا در سیتی است و این تصمیمی است که خودش باید بگیرد.»

خوان لاپورتا برای دوستداران بارسلونا فردی آشنا و محبوب است زیرا در دوران ریاست خود از سال 2003 تا 2010 توانست عصر جدیدی را برای این تیم برنامه ریزی و اجرا کند.

وی سال 2008 به پپ گواردیولا، مربی تیم دوم بارسلونا اعتماد کرد و وی را به عنون مربی تیم اصلی انتخاب کرد. لاپورتا در سال 2010 جای خود را به ساندرو راسل داد و اکنون خود را برای نامزدی ریاست باشگاه در سال  2021 آماده می کند.

کد خبر 510884

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha