در همه این سال‌ها پرونده‌های جنایی خبرساز بسیاری بودند که کم کم گرد فراموشی روی آنها نشست. این در حالی است که در ۱۸ سالی که از این اتفاق می‌گذرد و خصوصا بعد از اعدام شهلا جاهد هر از گاهی این پرونده با هر اتفاقی دوباره بیرون کشیده می‌شود.

شهلا جاهد

به گزارش همشهری آنلاین، قاضی جابری چند روز پیش با حضور در یک برنامه تلویزیونی در خصوص پرونده شهلا جاهد  که یکی از خبرسازترین پرونده های جنایی ایران بود، بعد از ۱۰ سال دوباره بر حکم خود تاکید کرد. جابری در این خصوص گفته بود که سر سوزنی در حکم اعدام شهلا جاهد شک نکنید. موضوعی که باعث شد تا دوباره ماجرا این قتل در صدر اخبار رسانه ها قرار بگیرد.

ویدئوی اظهارات قاضی جابری را در زیر ببینید:

ناصر محمدخانی در واکنش به این اظهارات در گفت و گو با ایران ورزشی گفته که بعد از تاکید قاضی جابری روی حکم اجرا شده در خصوص پرونده شهلا جاهد، او  و همسر جدیدش اشک شادی ریخته اند.

در همه این سالها پرونده های جنایی خبرساز بسیاری بودند که کم کم گرد فراموشی روی آن نشست. این در حالی است که ۱۸ سالی که از این اتفاق می‌گذرد و خصوصا بعد از اعدام شهلا جاهد هر از گاهی این پرونده با هر اتفاقی دوباره بیرون کشیده می‌شود.

  «خشم و هیاهو» اولین فیلم به کارگردانی  هومن سیدی بود که قرار بود ماجرای قتل لاله سحرخیزان خط اصلی داستان را شکل دهد اما با اعتراض ناصر محمدخانی، شخصیت اصلی فیلم جای خود را به یک خواننده محبوب داد. هنوز ماجرای حواشی این فیلم تمام نشده بود که این بار علی عطشانی تصمیم گرفت دوباره سراغ این پرونده جنایی برود. موضوعی که این بار واکنش تندتر ناصر محمدخانی را به دنبال داشت و او مجبور شد طی نامه ای به رییس سازمان سینمایی خواستار لغو اکران این فیلم شود.

«اینجانب ناصر محمدخانی از فیلم «یادم تو رو فراموش» کار علی عطشانی شکایت دارم و از آنجا که این فیلم اشارات مستقیمی به شخصیت و حوادث تراژیک زندگی من دارد و اجحاف بسیاری در شخصیت من روا داشته و در شرف اکران است، خواهشمندم با دستورات لازمه، جلوی اکران این فیلم را بگیرید.» هر چند این فیلم در نهایت اکران شد و یک شکست کامل را در گیشه تجربه کرد. با این حال از ماجرای فیلمنامه هایی که سو‍ژه آن زندگی ناصر محمدخانی است گرفته  تا اظهارنظرهای یک قاضی و وکیل، این اتفاق تلخ هر روز و هر جا می‌تواند برای ستاره سابق پرسپولیس تازه شود.

کد خبر 510708

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیلوفر IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    ناصر محمدخانی باعث مرگ این دوزن بوده و باید از خودش خجالت بکشد که با وجود داشتن دو فرزند و همسر زیبا سراغ زن دیگری رفته که باعث این اتفاقات شده