مسئول دفتر فنی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: عملیات اجرایی ساماندهی و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری پارک طبیعت «شیرآباد» با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در حال اجرا است.

آبشار شیرآباد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مرتضی حسینقلی‌زاده گفت: این پروژه بااعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌های ملی در شهر خان‌ببین و پارک طبیعت شیرآباد در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات اجرایی این فاز تکمیل مسیر دسترسی به آبشار شیرآباد شامل اجرای سنگ‌فرش مسیر دسترسی و دیواره مالون پیرامون مسیر پیش‌بینی‌شده است.

حسینقلی زاده اضافه کرد: خرید لوله و اتصالات تجهیز مبلمان اجرای آسفالت مسیر به طول ۲ کیلومتر، روشنایی محور دسترسی، تعمیرات و احداث سرویس بهداشتی احداث نمازخانه، احداث سکوی آلاچیق محوطه‌سازی، خرید تانکر و احداث آن، سنگ‌فرش و دیواره مالون مسیر آبشار و پل دسترسی بااعتبار ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از اقدامات سال گذشته این اداره کل در پارک طبیعت شیرآباد است.

پارک جنگلی و آبشار شیرآباد در ۷ کیلومتری جنوب شهر خان‌ببین و ۵۵ کیلومتری شرق گرگان واقع‌شده است و از توابع شهرستان رامیان استان گلستان به شمار می‌آید. آبشار شیرآباد پله‌ای شکل بوده و هفت آبشار را شامل می‌شود که بزرگ‌ترین آبشار آن ۳۰ متر ارتفاع دارد.

کد خبر 509953

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha