رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو پایتخت گفت: بالاترین عددی که خودروی پراید معامله شده ۷۳ میلیون تومان بوده و بقیه اعدادی که اعلام می‌شود، فقط روی کاغذ است.

خودرو هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین ایرنا به نقل از سایپا نوشت: «سعید موتمنی» درباره اینکه پراید با چه قیمتی در بازار خودرو خرید و فروش می شود، افزود: این بدان معناست که پراید با قیمت های ۸۰ و ۹۰ میلیون تومانی که گفته می‌شود، به هیچ عنوان خرید و فروش نمی شود.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو پایتخت ادامه داد: از روزی که گفته شده قیمت پراید به بیش از ۸۰ میلیون تومان رسیده، نه فردی خریده و نه فردی با این قیمت فروخته است.

وی گفت: چند وقتی است که در بازار خودرو خریداری وجود ندارد و کسب و کار نمایشگاه داران به شدت کساد است؛ از سویی حضور برخی از دلالان در بازار خودرو باعث شده که نمایشگاه داران و سایر فعالان این حوزه با چالش های زیادی مواجه شوند.

این مقام صنفی یادآور شد: از زمانی که اعلام شد قیمت خودرو قرار است بازنگری شود، قیمت پراید و سایر خودروها بالا رفت و این امر ربطی به توقف خط تولید پراید ندارد.

وی بیان داشت: نمایشگاه داران مخالف هر گونه افزایش قیمت خودرو هستند، زیرا این امر رکود بازار خودرو را تشدید می کند.

به گفته موتمنی، بازار خودرو به نظارت نیاز دارد تا دلالان نتوانند جولان دهند، این افراد با سوء استفاده از شرایط بازار می خواهند قیمت ها را بالا ببرند.

موتمنی در عین حال تاکید کرد: اگر شرکت های خودروسازی حجم بیشتری خودرو وارد بازار کنند، قیمت ها معقول خواهد شد و دیگر امکان سوء استفاده از بازار وجود نخواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد: مراجع نظارتی، سطح نظارت بر بازار خودرو را بیشتر کنند تا مشکلات به وجود آمده برطرف شود.

کد خبر 509754

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    2 0
    چرا اینقدر قیمت ها بالا هست چرا میان بازار و کازخونه اینقدر اختلاف قیمت هست چرا 405.اینقدر گرون هست چرا اخه چرا لطفا به فکر ما مردم باشید اجازه به این دلالان ندید
  • IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    2 0
    اصلا چرا بعضی‌ها هرس جوش می‌خورند چنانچه فردا اعلام کنند پراید کردیم 150میلیون تومان کسی خواست بخره کسی نخواست نخره اولین نفری که صف ثبت نام ایستاده همون کسی است که زیرفقراست.
  • US ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    0 0
    توي ايران گراني فقط براي پرايد است اما چيزهاي ديگه مفت مثلا ماشين دويست ميليوني شده بالاي يك ميليارد زمين دو ميليوني شده متري پنجاه ميليون مهم نيست سر مردم را گرم كنيد اقتصاد درست بشو نيست مگر اينكه دلار به هزار تومان سابق برگرده