مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
۰ نفر

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین از افزایش گشت‌های مشترک دادستانی و مرکز بهداشت شهید بلندیان به منظور نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در واحدهای صنعتی و تولیدی خبر داد.

گشت‌های مشترک دادستانی و مرکز بهداشت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی ولی‌زاده در گشت مشترک دادستانی و مرکز بهداشت قزوین از شهرک صنعتی لیا گفت: این گشت‌های مشترک دادستانی به منظور نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در دستورکار قراردارد و به صورت مستمر و روزانه در بخش‌های مختلف انجام می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های متولی تمامی دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی کرونا، وزارت بهداشت و مفاد طرح فاصله‌گذاری هوشمند را به صنوف مختلف، اعلام و ابلاغ کرده‌اند و اصناف نیز موظف به رعایت تمامی موارد هستند.

معاون دادستان قزوین تاکید کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی در معرض شیوع ویروس کرونا قرار دارند و باید تمامی موارد بهداشتی به منظور جلوگیری از ابتلای قشر زحمتکش کارگران را به این ویروس به درستی و بر اساس پروتکل‌های بهداشتی رعایت کنند.

ولی زاده بیان کرد: واحدهایی که این شیوه نامه‌ها را نادیده گرفته و رعایت نکنند با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

در این گشت مشترک که با حضور علی مرادی، نماینده دادستان قزوین و کارشناسان مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین انجام شد، از چند واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی لیا بازدید و یک کارگاه تولیدی بدون پروانه بهداشت به دلیل توجه نکردن به اخطارهای قبلی مبنی بر رعایت موارد بهداشتی، پلمب شد.

کد خبر 509663

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha