مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
۰ نفر

رئیس پلیس فتای استان ایلام از شناسایی و دستگیری فردی که برای یکی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی مزاحمت ایجاد کرده و باعث هتک حیثیت وی شده‌بود؛ خبر داد.

شبکه‌های مجازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، سرهنگ علی جمالی گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی ناشناس از طریق شبکه‌های اجتماعی با وی ارتباط برقرار کرده و با ارسال مطالب توهین‌آمیز و غیراخلاقی، ادعا کرده که به تصاویر خصوصی و خانوادگی وی دسترسی پیدا کرده است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا با بررسی مستندات شاکی و تحقیقات اولیه و طبق مستندات جمع‌آوری‌شده، متهم شناسایی و دستگیر شد.

این مقام مسئول ادامه داد: متهم که آشنایی قبلی با شاکی داشت و تعدادی از تصاویر و فیلم‌ها را از طریق آشنایی و جلب اعتماد وی و برخی تصاویر را نیز از طریق دوستان متهم به دست آورده بود، در مواجهه با مدارک و مستندات موجود به جرم ارتکابی اقرار و انگیزه خود را انتقام‌جویی از شاکی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتای استان ایلام توصیه کرد: کاربران فضای مجازی تصاویر و فیلم‌های خصوصی و خاوادگی خود را در فضای مجازی منتشر نکنند و آن‌ها را در اختیار دیگران قرار ندهند تا از بروز مشکلات بعدی پیشگیری کنند.

سرهنگ جمالی گفت: هموطنان در صورت نیاز به مشاوره یا ارائه گزارش موارد مشکوک می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی با همکاران ما در ارتباط باشند.

کد خبر 509652

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha