شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
۰ نفر

طرح فصلی «بهارانه کتاب ۹۹» با امکان خرید غیرحضوری به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، صبح امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرد.

طرح بهارانه کتاب

به گزارش همشهری آنلاین بر اساس اعلام خانه کتاب، طرح «بهارانه کتاب» با مشارکت ۶۶۸ کتاب‌فروشی کار خود را از صبح امروز؛ شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه در استان‌های کشور آغاز کرد. در این طرح، ۱۴۷ کتاب‌فروشی از شهرستان‌ها و ۵۲۱ کتاب‌فروشی در مراکز استان‌ها مشارکت دارند.

استان‌های تهران با ۱۰۴ کتاب‌فروشی، اصفهان با ۷۹ کتاب‌فروشی و خراسان رضوی با ۷۰ کتاب‌فروشی بیشترین مشارکت را در بهارانه کتاب داشته‌اند و استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری هر یک با ۳ کتاب‌فروشی، آخرین رتبه در جدول مشارکت‌ها را به خود اختصاص داده اند.

در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کند. همچنین، سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۵۰۰۰۰۰ ریال است. اسامی و مشخصات کتاب‌فروشی‌های عضو طرح «بهارانه کتاب۹۹» به تفکیک هر استان  بر روی سایت  tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

در «بهارانه کتاب۹۹»  به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا  و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل  از سوی کتاب‌فروشی‌ها پوشش داده می شود.

«بهارانه کتاب ۹۹» از ۲۰ اردیبهشت تا ۳۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 509628

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حدیث GB ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    1 0
    عالی است