شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
۰ نفر

اشگاه شالروا هم که همیشه روی خوش به جذب بازیکنان ایرانی نشان داده مهدی قائدی را در تیررس نقل و انتقالات تابستانی خود قرار داده است.

گل

به گزارش همشهری آنلاین بعد از درخشش مهدی قائدی در این فصل لیگ برتر  و در چند دیدار استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عنوان شده بود که این بازیکن پیشنهادات مالی خوبی از کشورهای حوزه خلیج فارس و البته یکی دوتیم کویتی دارد. 

پیشنهاداتی که البته با واکنش باشگاه استقلال روبه رو شد و این باشگاه اعلام کرد که قائدی را تنها در صورتی ترانسفر خواهد کرد راهی اروپا شود.

حالا روزنامه گل خبر داده که این بازیکن از چند تیم پیشنهاد دریافت کرده که مهم ترین آن پیشنهاد شالروای بلژیک است. قائدی قرار است در این تیم جایگزین کاوه رضایی ستاره سه فصل قبل استقلال شود.

رضایی بعد از بازگشت مجدد به شالروا نمایش درخشانی داشت و در انتهای فصل احتمالا به تیم بزرگتری ترانسفر خواهد شد. باشگاه شالروا هم که همیشه روی خوش به جذب بازیکنان ایرانی نشان داده مهدی قائدی را در تیررس نقل و انتقالات تابستانی خود قرار داده است. باید دید این انتقال در نهایت انجام خواهد گرفت تا ستاره ریزنقش استقلال همچنان مسیر پیشرفت را طی کند یا نه.

کد خبر 509596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha