مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
۰ نفر

رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: بر اثر سوانح رانندگی در ۴۸ ساعت گذشته ۳ نفر فوت و ۵ نفر مجروح شدند.

تصادف

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا عزیزی گفت: سانحه نخست مربوط به برخورد جلو به پهلو یک دستگاه سواری پژو پرشیا با وانت پیکان در جاده همدان - سنندج نزدیک روستای «پهنه بُر» است.

رئیس پلیس‌راه استان همدان اضافه کرد: در این سانحه رانندگی، سواری پژو به علت انحراف به چپ ناشی از سرعت غیرمطمئنِ و لغزندگی جاده با پهلو وانت پیکان برخورد کرد و یک پدر و پسر سرنشین وانت پیکان در دم جان باختند و راننده سواری مجروح شد.

وی ادامه داد: همچنین سانحه دیگری در جاده جوکار ملایر رخ داد که در این سانحه یک دستگاه وانت نیسان واژگون شده سپس در حین واژگونی به سمت دیگر جاده می‌رود و راه خودروی عبوری را سد کرد.

سرهنگ عزیزی افزود: سواری سمند که از مسیر مقابل در حال تردد بود با وانت نیسان واژگون شده برخورد کرده و در این سانحه جاده‌ای نیز یک نفر از سرنشینان سمند فوت و ۳ سرنشین این خودرو به همراه راننده نیسان مجروح شدند.

رئیس پلیس‌راه استان همدان بیان کرد: رانندگان هر چهار خودرویی که در ۴۸ ساعت گذشته دچار سانحه شدند بومی هستند و این وضعیت مؤید بی‌توجهی رانندگان بومی به قوانین راهنمایی و رانندگی و نقش مهم آن‌ها در بروز سوانح جاده‌ای همدان است.

کد خبر 509567

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha